Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21052047
1
Perioada de actualizare
de la
18.02.2022 10:34
până la 01.03.2022 15:00
până la 01.03.2022 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la
01.03.2022 15:00
până la 09.03.2022 12:00
până la 09.03.2022 12:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
779 315 MDL
Perioada clarificărilor:
18 febr 2022, 10:34 - 1 mart 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
1 mart 2022, 15:00 - 9 mart 2022, 12:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achiziționarea serviciilor de proiectare la obictivul:”Rețele de canalizare centralizată sec. Botanica în cartierul str. Puhoi, Alexandru Negru-Vodă, Grenoble, Drumul Băcioiului extins pînă la str. Nuferilor și str. Puhoiului
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August1989, 100
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
18 febr 2022, 10:34
Data ultimilor modificări
18 febr 2022, 12:55
Achizitii.md ID
21052047
MTender ID
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare semnat.pdf
anunt de participare semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
18.02.22 10:34
documentatia_standard semnat.pdf
documentatia_standard semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
18.02.22 10:34
caiet de sarcini rectificat.semnat.pdf
caiet de sarcini rectificat.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
caiet de sarcini rectificat.semnat.pdf
caiet de sarcini rectificat.semnat.pdf
ID: 230e2c4b-78af-4ebf-af20-d29d8326fc76
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini semnat.pdf
caiet de sarcini semnat.pdf
ID: 230e2c4b-78af-4ebf-af20-d29d8326fc76
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
18.02.22 11:38
Data:
18 febr 2022, 12:55
Subiectul întrebării:
Concretizare
Întrebare:
Buna ziua, pana la urma ce licitati d-stra?
Conform DUAE, pct. 4C.11.1 solicitati experienta pentru contractele de achizitie publica lucrari, rugam un pic de profesionalism la indeplinirea actelor pentru licitatie, ca sa nu ne pomenim pe 06 martie 2022 ca anulati licitatia.
Ceea ce tine de solicitarea raportului financiar pentru anul 2021, o consideram nefondata, deoarece solicitarea acestuia la data de 18.02.2022 este exagerata, asta in cazul in care cunoasteti ce reprezinta un raport financiar.
Răspuns (18 febr 2022, 13:32):
Buna ziua. Multumim de concretizare. Reiterăm ca p. 4C.11.1 din DUAE se va completa in cazul in care se achizitioneaza lucrări, astfel este denumit și capitolul. Ce tine de raportul financiar, se vor anexa din rapoartele solicitate, rapoartele de care dispune intreprinderea la momentul formulării propunerii financiare.
Data:
28 febr 2022, 14:13
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Din Anunt de participare pct.11: Declaraţie privind lista principalelor lucrări executate în ultimii 5 ani de activitate - Anexa nr.13/ Anexa nr. 12 confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a ofertantului. Punctul acesta se aplica la Documentatia Standard pentru lucrari.
Dar care este perioda pentru demonstrarea experientei daca in Documentatia Standard pentru bunuri/servicii Anexa 12 are denumirea DECLARAŢIE
privind lista principalelor livrari/prestări efectuate în ultimii 3 ani de activitate? Trei ani sau Cinci? Modificati va rog Anunt de participare in conformitate cu Documentatia Standard pentru bunuri/servicii.
Răspuns (28 febr 2022, 15:05):
Se va completa anexele din DS conform cerintelor in anuntul de participare, modificand anexele dupa necesitate.Multumim
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK