1
Perioada de actualizare
de la 17.02.2022 10:37
până la 27.02.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.02.2022 10:00
până la 10.03.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 febr 2022, 10:37 - 27 febr 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 febr 2022, 10:00 - 10 mart 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația birourilor din str. A.Pușkin nr.22 conform caietul de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Const. Tănase,9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Fedorisin-Schimbatoru Stela
Telefonul de contact
078800405
Datele achizitiei
Data publicării
17 febr 2022, 7:56
Data ultimilor modificări
18 febr 2022, 10:36
Valoarea estimată (fără TVA)
2 500 000 MDL
Achizitii.md ID
21051915
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandr Pușkin nr.22
Durata contractului
17 mart 2022 10:35 - 31 dec 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a sediului Agenției din str. A.Pușkin nr.22, mun.Chișinău CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
17.02.22 10:37
documentația standart la lucrări.docx
Documentele la ofertă
-
17.02.22 10:47
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
17.02.22 10:47
duae nou.doc
Documentele la ofertă
-
17.02.22 10:47
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

''Eurogrupstim'' SRL

Preţul ofertei: 2 097 356,41 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CARNALS GRUP

Preţul ofertei: 2 316 678,69 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

MAGDA SRL

Preţul ofertei: 2 322 520,09 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta este conformă, Anunțilui de participare. Corespunde tuturor cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Softconstruct

Preţul ofertei: 2 446 787,52 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări