Selectaţi tipul procedurii
21051819
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
141 703 MDL
Perioada clarificărilor:
15 febr 2022, 15:32 - 21 febr 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
21 febr 2022, 16:00 - 25 febr 2022, 16:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii ,,Tipărire si livrare" а materialelor de рrоmоvаrе pentru proiectele din cadrul Programului Operational Соmuп Romania - Republica Moldova 2014 -2020
Informația despre anulare
Motivul anulării
Se anulează. Caietul de sarcini va fi înbunătățit, pentru a fi desfășurată o nouă procedură de achiziție
Data anulării
16 mart 2022, 9:41
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Testemitanu, 30
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
15 febr 2022, 15:20
Data ultimilor modificări
16 mart 2022, 13:14
Achizitii.md ID
21051819
MTender ID
CPV
79800000-2 - Servicii tipografice şi servicii conexe
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
16 febr 2022, 09:52
Subiectul întrebării:
Informatia adaugatoare
Întrebare:
Buna ziua.
Va rugam frumos sa adaugati informatia despre cantitatea paginilor la lotul I - brochures, program de trening, ghid practic si raport de cercetare. lotul II - brochures, ghid pentru testarea, ghid despre procedura tehnica si raport de cercetare
Merci
Răspuns (21 febr 2022, 15:22):
Informații privind dimensiunile, densitatea sunt descrise în caietul de sarcini. Culorile trebuie să corespundă regulilor de program și a schițelor elaborate, pentru aceasta rog sa accesați https://www.ro-md.net/ro/comunicare/identitate-vizuala. (de bază: negru, roșu, albastru și galben).
Lotul I Servicii de design, editare și tipărire a materialelor de promovare pentru proiectul 2SOFT/1.2/105 – COLONSTRESS”
Nr. Denumire produs Nr.file Finisare
1. Brochures 4 file Clamă
2 Program de trening
(manual/suport de 10 (-/+ 5) file Clamă
curs/curricula ș.a.)
3 Ghid practic 80 (-/+ 10) file Broșare cărți
4. Raport de cercetare 40 (-/+10) file Broșare cărți
Lotul II 2. „Servicii de design, editare și tipărire a materialelor de promovare pentru proiectul 2SOFT/1.2/207 – LUNGNEX-RD”.
Nr. Denumire produs Nr.file Finisare
1 Brochures 4 file Clamă
2 Ghid pentru testarea
EGFR 60 (-/+ 10) file Broșare cărți
3 Ghid despre procedura
tehnică, interpretarea și 40 (-/+10) file Broșare cărți
incidența mutației driver
4 Raport de cercetare 40 (-/+10) file Broșare cărți
Data:
17 febr 2022, 16:56
Subiectul întrebării:
Informatie adaugatoare
Întrebare:
Buna Ziua. Va rugam frumos sa adaugati informatia despre cantitatea paginilor la toate pozitiile din Lotul I si II cu specificatia de : brosura, raport, ghid, program
Răspuns (21 febr 2022, 15:26):
Informații privind dimensiunile, densitatea sunt descrise în caietul de sarcini. Culorile trebuie să corespundă regulilor de program și a schițelor elaborate, pentru aceasta rog sa accesați https://www.ro-md.net/ro/comunicare/identitate-vizuala. (de bază: negru, roșu, albastru și galben)
Lotul I„Servicii de design, editare și tipărire a materialelor de promovare pentru proiectul 2SOFT/1.2/105 – COLONSTRESS”
Nr. Denumire produs Nr.file Finisare
1 Brochures 4 file Clamă
2 Program de trening (manual/suport de curs/curricula ș.a.) 10 (-/+ 5) file Clamă
3 Ghid practic 80 (-/+ 10) file Broșare cărți
4 Raport de cercetare 40 (-/+10) file Broșare cărți
Lotul II„Servicii de design, editare și tipărire a materialelor de promovare pentru proiectul 2SOFT/1.2/207 – LUNGNEX-RD”.
Nr. Denumire produs Nr.file Finisare
1 Brochures 4 file Clamă
2 Ghid pentru testarea EGFR 60 (-/+ 10) file Broșare cărți
3 Ghid despre procedura tehnică, interpretarea și incidența mutației driver 40 (-/+10) file Broșare cărți
4 Raport de cercetare 40 (-/+10) file Broșare cărți
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK