Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 329 417,22 MDL
Perioada clarificărilor: 11 febr 2022, 16:12 - 16 febr 2022, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 16 febr 2022, 15:30 - 21 febr 2022, 8:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

sistem acces control
Informația despre anulare
Motivul anulării
art. 71 alin,(1) lit g)
Data anulării
15 mart 2022, 7:43
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Țurcanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
11 febr 2022, 16:12
Data ultimilor modificări
15 mart 2022, 7:43
Achizitii.md ID
21051658
CPV
42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
sistem acces control
Buget: 329417.22 MDL
Anulată
Data:
11 febr 2022, 16:26
Subiectul întrebării:
Precizare
Întrebare:
Să dispună de posibilitatea interoperarii cu sisteme similare la nivelul bazelor de date (obligatoriu, compatibilitate cu sistemul instalat la USMF) Va rugam sa specificati ce sistem folositi la moment Multumesc
Răspuns (14 febr 2022, 08:18):
Bună ziua, sistemul existent la USMF utilizează Microsoft SQL, va fi acceptată și o soluție care va permite exportul datelor într-un format acceptabil pentru operațiuni de export/import din/în sisteme bazate pe SQL sau Oracle. La fel informăm că nu vor fi acceptate sisteme cu păstrarea datelor despre credențiale și log-ourilor sistemului în plain text - doar tabele în baze de date.
Data:
14 febr 2022, 09:36
Subiectul întrebării:
Lucrarile de instalare
Întrebare:
Buna ziua in cadrul ofertei trebuie sa fie incluse si lucrarile de instalare a sistemului.
Răspuns (14 febr 2022, 12:46):
Bună ziua, da, lucrările de instalare la fel urmează a fi incluse în ofertă.
Data:
14 febr 2022, 13:33
Subiectul întrebării:
Software
Întrebare:
Buna ziua, specificati va rog daca aveti un soft anume care il utilizati la moment, centralele de baza trebuie sa fie compatibile cu soft-ul utilizat la moment Multumim
Răspuns (15 febr 2022, 09:56):
sistemul utilizat la moment va fi demontat și înlocuit cu cel achiziționat. Cerințele generale față de soft-ul pentru gestionare și vizualizare le găsiți în caietul de sarcini.
Data:
15 febr 2022, 13:47
Subiectul întrebării:
Cantitatea de usi controlate
Întrebare:
Buna ziua, spuneti va rog 1 ce cantitate de usi dupa proiect trebuie sa fie monitorizate? si toate usile trebuie sa fie intrare - iesire (citito-cititor)? sau cititor - buton iesire?, pentru a putea veni cu oferta corecta, si 2 Control Acces sistemul care este la moment sunt instalate partea mecanica ( Yala, Amortizator, Contact magnetic)? si starea functionarii?, mersi
Răspuns (16 febr 2022, 08:51):
Bună ziua, toate intrările/ieșirile, cu excepția barierelor (2 la număr), vor funcționa în regim CardIN/CardOUT. Trebuie de dotat 2 treceri prin turnichet, la fel cardIN/cardOUT. Toate dispozitivele electromecanice rămân cele existente.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.