1
Perioada de actualizare
de la 11.02.2022 16:06
până la 16.02.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.02.2022 10:00
până la 23.02.2022 10:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 841 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 febr 2022, 16:06 - 16 febr 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 febr 2022, 10:00 - 23 febr 2022, 10:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

reabilitarea accesului în sediul din str. Mihai Viteazul sectorul Buiucani, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tamara Roșca
Telefonul de contact
079602215
Datele achizitiei
Data publicării
11 febr 2022, 16:06
Data ultimilor modificări
12 febr 2022, 8:13
Achizitii.md ID
21051656
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
img_0004 secvențe din proiect.pdf img_0004 secvențe din proiect.pdf
Documentele la ofertă
-secvență din proiect
11.02.22 16:06
img_0003 certificat de urbanism.pdf img_0003 certificat de urbanism.pdf
Documentele la ofertă
-certificat de urbanism
11.02.22 16:06
img_0002 caiet de sarcini.pdf img_0002 caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
-caiet de sarcini
11.02.22 16:06
img_0001 anunț de participare.pdf img_0001 anunț de participare.pdf
tenderNotice
-anunț de participare
11.02.22 16:06
duae.docx
Documentele la ofertă
-DUAE
11.02.22 16:06
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-documentația standard
11.02.22 16:06
Data:
12 febr 2022, 08:13
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Răspuns (14 febr 2022, 09:52):
IBAN : MD11TRPCDV518410A01611AA, BIG TREZMD2X, tel. contabil - șef 022295079
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.