Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21051497
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
850 000 MDL
Perioada clarificărilor:
9 febr 2022, 15:30 - 15 febr 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
15 febr 2022, 10:00 - 24 febr 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de reparație capitală la Grădiniţa-creşă nr.1 din s.Cuhneşti, raionul Glodeni
Informația despre anulare
Motivul anulării
CCOP se anulează în temeiul art.71, lit.g) a Legii nr.131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice şi capitolul IV, secţiunea 7, pct.143, aliniatul. 8) din HG nr.638 din 26.08.2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziţiile publice de lucrări.
Data anulării
22 febr 2022, 14:20
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4919, MOLDOVA, Glodeni, s.Cuhneşti, Primaria c.Cuhnesti r-ul Glodeni RM
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
9 febr 2022, 15:30
Data ultimilor modificări
22 febr 2022, 14:21
Achizitii.md ID
21051497
MTender ID
CPV
45450000-6 - Alte lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație capitală la Grădiniţa-creşă nr.1 din s.Cuhneşti, raionul Glodeni
Buget: 850000.0 MDL
Anulată
Data:
10 febr 2022, 11:31
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua, conform punctului 41 din DS (41.Operatorul economic urmează săprezinte, în cazul solicitării din partea autorității contactante, documente și certificate emise de organisme independente, prin care se atestă faptul că respectă anumite standarde de asigurare a calităţii (ISO 9001), acestea trebuie să se raporteze la sistemele de asigurare a calităţii, bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, sau la standarde internaționale pertinente, emise de organisme acreditate.) se va solicita aceasta cerinta?
Răspuns (10 febr 2022, 14:12):
Da, întradevăr în DS, pct 41 este indicat despre standardele de asigurare a calităţii (ISO 9001), însă nu este inclusă ca o cerinţă obligatorie. Cerinţele obligatorii sunt prevăzute în anunţul de participare.
Data:
11 febr 2022, 16:56
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Pct. 7.1.1 - 7.1.5 din sarcina. Se presupune doar manopera ? Autoritatea contractanta detine unitatile respective ???
Răspuns (11 febr 2022, 17:52):
Normele simb. 7.1.1 - 7.1.5 prevăd utilajul si montarea lui (manopera).
Data:
14 febr 2022, 12:50
Subiectul întrebării:
Reparatie capitala
Întrebare:
Buna ziua, luînd în considerație faptul că se planifică efectuarea reparației capitale a încaperilor interioare, în caetul de sarcini nu sunt prevăzute lucrările inginerești, schimbarea/reparația rețelei electrice (cablu, prize, întrerupăptoare, corpuri de iluminat, ș.a.), ce tine de lucrări sanitare e prevazut schimbarea chiuvetei (fara robinet) si closetului, dar tevile, robinetele, caloriferele, canalizarea ș.a. ? Toate acestea e nevoie de schimbat sau nu ?
Răspuns (14 febr 2022, 16:33):
Nu este nevoe.Vă rugăm frumos să ne daţi întrebări numai in conformitate cu caietul de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK