1
Perioada de actualizare
de la 09.02.2022 13:37
până la 19.02.2022 16:52
2
Propunerea ofertelor
de la 19.02.2022 16:52
până la 25.02.2022 16:52
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 26 880 MDL
Perioada clarificărilor: 9 febr 2022, 13:37 - 19 febr 2022, 16:52
Perioada de depunere a ofertelor: 19 febr 2022, 16:52 - 25 febr 2022, 16:52
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 15 Pesar flip – off (2120), tip V
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
9 febr 2022, 13:35
Data ultimilor modificări
17 febr 2022, 16:52
Valoarea estimată (fără TVA)
26 880 MDL
Achizitii.md ID
21051470
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
15 mart 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 15 Pesar flip – off (2120), tip V CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 64000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
9.02.22 13:37
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
9.02.22 13:37
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
9.02.22 13:37
contract -.doc
Documentele la ofertă
-
9.02.22 13:37
caiet de sarcini 17.02.2022.pdf caiet de sarcini 17.02.2022.pdf
Documentele la ofertă
-
17.02.22 16:52
formularele.xlsx
Documentele la ofertă
-
17.02.22 16:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

LifeMed Group SRL

Preţul ofertei: 34 406,40 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări