1
Perioada de actualizare
de la 08.02.2022 15:55
până la 11.02.2022 15:54
2
Propunerea ofertelor
de la 11.02.2022 15:54
până la 14.02.2022 15:54
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 67 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 febr 2022, 15:55 - 11 febr 2022, 15:54
Perioada de depunere a ofertelor: 11 febr 2022, 15:54 - 14 febr 2022, 15:54

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament de retea
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
GHELAN DUMITRU
Telefonul de contact
079414186
Datele achizitiei
Data publicării
8 febr 2022, 15:55
Data ultimilor modificări
10 febr 2022, 15:54
Achizitii.md ID
21051431
CPV
32400000-7 - Reţele
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Echipament de retea
Buget: 67000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
10 febr 2022, 10:29
Subiectul întrebării:
1. Specificatia tehnica
Întrebare:
In anuntul de participare nu ati indicat niciun parametru tehnic - aveti nevoie doar de Aruba AP12 , alte modele similare nu vor fi acceptate ?
Răspuns (10 febr 2022, 11:21):
Buna ziua, conform anuntului de participare. Alte modele nu vor fi acceptate
Data:
10 febr 2022, 12:28
Subiectul întrebării:
Termen de livrare mult prea mic
Întrebare:
Termenul de livrare de 15 zile lucratoare este mult prea mic. La moment producatorul oferta pentru Aruba AP12 un termen de minim 90 de zile pentru producere si livrare. Solicitam sa modificati termenul de livrare.
Răspuns (10 febr 2022, 15:55):
Buna ziua, a fost modificat anuntul de participare
Echipament de retea
Data:
10 febr 2022, 13:26
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua.Conform comunicatului AAP din 10/09/2020 , autoritățile contractante, care vor iniția proceduri de achiziții publice pentru procurarea de produse de echipamente electrice și electronice (EEE) urmează să solicite de la operatorii economici, interesați să depună oferte, numărul de înregistrare din „Lista producătorilor” drept dovadă a conformării reglementărilor HG212/2018 p. 46 și 47, dar si LP209/2016 art. 12 alin. (5) lit. c), alin. (6) lit. a). Este de menționat că, potrivit pct. 52 din Regulament, de la 1 ianuarie 2019, pot introduce pe piață EEE numai producătorii înregistrați în „Lista producătorilor”, iar nerespectarea prevederilor Regulamentului de către cei implicați în ciclul de viață a EEE (producători, importatori, consumatori) constituie contravenție și se sancționează conform prevederilor art. 154 din Codul Contravențional al Republicii Moldova. Va multumim anticipat pentru raspuns.
Răspuns (10 febr 2022, 15:59):
Buna ziua. In cazul în care potențialul câștigător nu va specifica în actele aferente procedurii de licitație, suplimentar urmează a fi solicitat numărul de înregistrare, în conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea EEE.
Echipament de retea
Data:
11 febr 2022, 12:45
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua.Conform HG 212/2018 , autoritățile contractante, care vor procurara echipamente electrice și electronice (EEE) urmează să solicite de la operatorii economici, interesați să depună oferte, numărul de înregistrare din „Lista producătorilor” drept dovadă a conformării reglementărilor (p. 46 și 47, dar si LP209/2016 art. 12 alin. (5) lit. c), alin. (6) lit. a). Intrebare: vor fi admise ofertele agentilor economici, care nu sunt inregistrati in Lista producătorilor EEE”, deci nu respecta HG 212/2018 ?
Răspuns (11 febr 2022, 15:53):
Buna ziua, agentii economici care nu sunt inregistrati in Lista producătorilor - nu vor fi admise ofertele.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.