1
Perioada de actualizare
de la 08.02.2022 16:03
până la 18.02.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.02.2022 09:00
până la 01.03.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 300 600 MDL
Perioada clarificărilor: 8 febr 2022, 16:03 - 18 febr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 febr 2022, 9:00 - 1 mart 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Videogastroscop cu două canale Olympus GIF-2TH180, s/n:2401092
1.1. Schimbarea fibrei de lumină;
1.2. Schimbarea capului distal;
1.3. Schimbarea parții de angulație;
1.4. Schimbarea canalului instrumentar;
1.5. Repararea frînghiilor metalice;
1.6. Schimbarea părții de inserție C– tube;
1.7. Schimbarea canalelor de apa/aer;
1.8. Schimbarea cauciucului capului distal A;
1.9. Eliminarea luftului;
1.10. Ajustarea unghiurilor;
1.11. Setarea etansietatii;
1.12. Schimbare CCD-camera
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
8 febr 2022, 15:39
Data ultimilor modificări
14 febr 2022, 13:41
Valoarea estimată (fără TVA)
300 600 MDL
Achizitii.md ID
21051429
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
9 mart 2022 00:00 - 31 dec 2022 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
6. Lucrări de reparație și ajustare a video gastroscopului GIF-2TH180, Olympus CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 278 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări