Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21051215
1
Perioada de actualizare
de la
04.02.2022 10:25
până la 15.02.2022 11:00
până la 15.02.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
15.02.2022 11:00
până la 25.02.2022 11:30
până la 25.02.2022 11:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 444 500 MDL
Perioada clarificărilor:
4 febr 2022, 10:25 - 15 febr 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
15 febr 2022, 11:00 - 25 febr 2022, 11:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
lucrări : conceptul restabilirii infrastructurii stradale (accesele pietonale din str. Liviu Deleanu, sectorul Buiucani, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 febr 2022, 10:25
Data ultimilor modificări
4 febr 2022, 14:49
Achizitii.md ID
21051215
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
img_0001 anunț de participare.pdf
img_0001 anunț de participare.pdf
tenderNotice
-anunț de participare
4.02.22 10:25
img_0003 certificat de urbanism.pdf
img_0003 certificat de urbanism.pdf
Documentele la ofertă
-certificat de urbanism nr. 203/21 din 5.4.2021
4.02.22 10:25
img_0002 caiet de sarcini.pdf
img_0002 caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
-caiet de sarcini
4.02.22 10:25
Data:
4 febr 2022, 14:49
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (9 febr 2022, 10:55):
IBAN : MD11TRPCDV518410A01611AA, BIG TREZMD2X, tel. contabil - șef 022295079
Data:
4 febr 2022, 15:34
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Aveti un anumit model de mobilier urban? Puteti ne prezentati noua imaginea scaunului cu numele modelului ca sa calculam corect oferta noastra?
Răspuns (9 febr 2022, 10:58):
Răspuns la întrebarea dată o găsiți în proiect. Documentația de proiect poate fi solicitată la secția arhitectură și urbanism a Preturii, la adresa str. Mihai Viteazul, 2, bir.211, tel. 079818127, dl Balan Alexei
Data:
10 febr 2022, 09:35
Subiectul întrebării:
Documentatia de proiect
Întrebare:
Buna ziua! Publicati, va rog, Documentatia de proiect in format electronic(.pdf) pentru a face corelatia intre datele proiectului si caietul de sarcini, deoarece in caietul de sarcini unele materialele sunt indicate conform normativelor GOST, la fel nu sunt indicate tipurile mixturilor de asfalt...
Răspuns (11 febr 2022, 12:10):
Conform art. 47 alin. (9) din Legea privind achizițiile publice :„În cazul în care, din motive tehnice, documentaţia de atribuire nu poate fi publicată electronic, autoritatea contractantă are obligaţia de a pune documentaţia de atribuire la dispoziţia operatorului economic cît mai repede posibil, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească 2 zile de la primirea unei solicitări din partea acestuia.”
În pct.15 (25) din anunțul de participare este menționat : „Documentația de proiect poate fi solicitată la secția arhitectură și urbanism a Preturii, la adresa str. Mihai Viteazul, 2, bir.211, tel. 079818127”
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK