Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21051211
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 634 000 MDL
Perioada clarificărilor:
4 febr 2022, 9:56 - 15 febr 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
15 febr 2022, 14:00 - 25 febr 2022, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
conform anunțului de participare.
Informația despre anulare
Motivul anulării
modificarea caietului de sarcini
Data anulării
4 febr 2022, 12:18
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 febr 2022, 9:56
Data ultimilor modificări
7 febr 2022, 8:28
Achizitii.md ID
21051211
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
4 febr 2022, 15:32
Subiectul întrebării:
Termenul de livrare solicitat de 20 de zile - prea mic, ireal!
Întrebare:
Buna ziua! Stimate autoritate contractantă, dorim să subliniem ca, din cauza crizei în industria IT și a prăbușirii lanțului de aprovizionare, absolut toți producătorii se confruntă cu mari probleme cu disponibilitatea componentelor pentru producția echipamentelor electronice. Astfel devine imposibil de a livra echipamentele solicitate în termen de 20 de zile. În plus, satisfacerea termenului de 20 zile este posibil NUMAI dacă acest echipament se află în depozit sau în tranzit (adică echipamentul a fost deja comandat cu ceva timp în urmă). Astfel, există toate motivele pentru a invoca că încălcați prevederile Legii 131/2015 in favoarea unui anumit agent economic. Vă rugăm să modificați timpul de livrare a echipamentului și să indicați termeni reali, adica incepind de la 90 zile lucrătoare. Dacă aceste cerințe absolut corecte și reale vor fi ignorate, vom fi nevoiți să ne adresam autorităților competente din domeniu pentru a verifica situația dată și cerințele enunțate în caietul de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK