1
Perioada de actualizare
de la 02.02.2022 15:46
până la 12.02.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.02.2022 09:00
până la 19.02.2022 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 360 MDL
Perioada clarificărilor: 2 febr 2022, 15:46 - 12 febr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 febr 2022, 9:00 - 19 febr 2022, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cateter tip Redon pentru drenarea cavității abdominale, 22Fr/70 cm,Balton
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. C.Negruzzi 85
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
IMSP Spitalul raional Orhei
Telefonul de contact
078830509
Datele achizitiei
Data publicării
2 febr 2022, 8:08
Data ultimilor modificări
8 febr 2022, 10:12
Valoarea estimată (fără TVA)
360 MDL
Achizitii.md ID
21051088
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. C.Negruzzi 85
Durata contractului
21 febr 2022 08:00 - 30 dec 2022 15:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cateter tip Redon pentru drenarea cavității abdominale, 22Fr/70 cm,Balton CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 120.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae nou.docx
Documentele la ofertă
-DUAE
2.02.22 15:46
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-Documentația standart
2.02.22 15:46
anunt_de_participareconsumabile spital nou 2022.docx
Documentele la ofertă
-Anunț de participare în Word
7.02.22 13:01
scan anunț de participare cu schimbări.pdf scan anunț de participare cu schimbări.pdf
Documentele la ofertă
-Anunț de participare
7.02.22 13:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SOGNO

Preţul ofertei: 6 600 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări