1
Perioada de actualizare
de la 01.02.2022 16:26
până la 04.02.2022 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.02.2022 00:00
până la 09.02.2022 13:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 184 500 MDL
Perioada clarificărilor: 1 febr 2022, 16:26 - 4 febr 2022, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 febr 2022, 0:00 - 9 febr 2022, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Produse de îngrijire personală (scutice) pentru anul 2022

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4571, MOLDOVA, Dubăsari, s.Cocieri, Țărmului 1B
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sveta Timus
Telefonul de contact
067603168
Datele achizitiei
Data publicării
1 febr 2022, 16:26
Data ultimilor modificări
2 febr 2022, 9:34
Achizitii.md ID
21051069
CPV
33700000-7 - Produse de îngrijire personală
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart pampers cvm.semnat (1).pdf documentația standart pampers cvm.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-Documentația standart scutice 2022
1.02.22 16:26
anunți de participare pampers cvm.semnat.pdf anunți de participare pampers cvm.semnat.pdf
tenderNotice
-Anunți de participare scutice 2022
1.02.22 16:26
Data:
2 febr 2022, 09:34
Subiectul întrebării:
Documante
Întrebare:
Certificat pentru confirmarea capacităţii executării calitative a contractului de achiziţie de stat. Ce document se cere?
Răspuns (2 febr 2022, 09:52):
Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiarăpentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi: 1)realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct.16 din anexa nr.2,care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii bunurilor sau serviciilor; 2)declarații bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional; 3) situația financiară pentru perioada de gestiune anterioară, avizat şi înregistrat de organele competente, și orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul își poate dovedi capacitatea economico-financiară. Documentația standart Ord. MF nr. 115 din 15.09.2021
Data:
2 febr 2022, 09:34
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
Certificat pentru confirmarea capacităţii executării calitative a contractului de achiziţie de stat. Ce document se cere
Răspuns (2 febr 2022, 12:55):
Documentația standart Ord. MF nr. 115 din 15.09.2021
Data:
3 febr 2022, 15:46
Subiectul întrebării:
Doc-te
Întrebare:
Certificat pentru confirmarea capacităţii executării calitative a contractului de achiziţie de stat. Ce document se cere? Este de ajuns raportul financiar?
Răspuns (3 febr 2022, 15:56):
baza tehnico-materiala: oficiu, clădire, depozite, transport proprii sau în arenda.... Adresa firmei, telefon, e-mail, numărul de angajați, numărul și amplasarea depozitelor.... raport financiar.
Data:
3 febr 2022, 16:15
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
Certificat pentru confirmarea capacităţii executării calitative a contractului de achiziţie de stat. De ce nu ati incarcat in sistem un exemplu de certificatul dat
Răspuns (3 febr 2022, 16:40):
Произвольная форма. Укажите все пункты перечисленные выше.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.