1
Perioada de actualizare
de la 07.03.2022 15:06
până la 23.03.2022 15:25
2
Propunerea ofertelor
de la 23.03.2022 15:25
până la 31.03.2022 16:25
3
Licitaţie
de la 01.04.2022 15:00
până la 01.04.2022 15:27
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 666 666 MDL
Perioada clarificărilor: 7 mart 2022, 15:06 - 23 mart 2022, 15:25
Perioada de depunere a ofertelor: 23 mart 2022, 15:25 - 31 mart 2022, 16:25

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de pavare , pavare alei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. George Enescu, 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Uzun
Telefonul de contact
+373 22 85 60 79
Datele achizitiei
Data publicării
7 mart 2022, 15:06
Data ultimilor modificări
17 mart 2022, 17:42
Achizitii.md ID
21051014
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lucrări de pavare
Buget: 1666666.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.pdf duae_ro_0.pdf
Documentele la ofertă
-
7.03.22 15:06
declaratie_ro.pdf declaratie_ro.pdf
Documentele la ofertă
-
7.03.22 15:06
ds_lucrari.pdf ds_lucrari.pdf
Documentele la ofertă
-
7.03.22 15:06
decizie 1.pdf decizie 1.pdf
Documentele la ofertă
-
10.03.22 17:00
dec 1.pdf dec 1.pdf
Documentele la ofertă
-
16.03.22 15:06
decizie - pavare.pdf decizie - pavare.pdf
Documentele la ofertă
modificare din 17 03 2022
17.03.22 17:38
Lucrări de pavare
Data:
10 mart 2022, 09:35
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
Publicati caietul de sarcini
Răspuns (10 mart 2022, 17:00):
Caietul de sarcini îl găsiți în Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, ca parte componentă.
Data:
10 mart 2022, 09:54
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Specificatia de pret se va prezenta de catre operatorul economic cistigator la semnarea contractului sau va trebui de prezentat, odata cu propunerea ofertelor?
Răspuns (10 mart 2022, 17:00):
Operatorul economic interesat de a participa la procedura de achiziție publică este obligat să depună Specificatia de pret până la expirarea termenului-limită.
Data:
10 mart 2022, 10:06
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Vizitarea amplasamentului, nu aveti dreptul sa indicati ziua in care se va efectua vizita pe santier
Răspuns (10 mart 2022, 17:01):
Documentație a fost modificată. Subuctul 27 a pct. 16 din Anuțul de participare. Declarație privind vizitarea amplasamentului lucrării/șantier nu este obligatorie. Ofertanților le este se permis să viziteze şi să examineze amplasamentul lucrării, inclusiv împrejurimile, și să obțină toate informațiile care pot fi necesare în vederea elaborării ofertei.
Data:
15 mart 2022, 15:55
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Conform anuntul de participare cap.16, pct. 5 si 6 ca un criteriul ce calificare este -- Îndeplinirea lucrărilor similare obiectului de achiziție indicat în anunțul de participare și în documentația de atribuire, în ultimii 3 ani, cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract si Valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract. Aceste puncte contrară principiului transparenței achizițiilor publice și principiului tratamentului egal, de imparțialitate, nediscriminare, în privința tuturor ofertanților și operatorilor economici, statuate la art. 7 din Legea nr. 131/2015. Clarificati va rog.
Răspuns (16 mart 2022, 15:00):
Conform art. 22 alin. (3) lit. a) din Legea privind achizițiile publice nr. 131/2015, în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract.
Data:
15 mart 2022, 16:00
Subiectul întrebării:
Specificatia de pret
Întrebare:
Specificatia de pret se cere la procedura pentru licitatii de bunuri /servicii dar nu pentru lucrari in constructii.Clarificati
Răspuns (16 mart 2022, 15:00):
Documetația a fost modificată prin excluderea subuctul 19 și 20 a pct. 16 din Anuțul de participare. Decizia de modificare o gașiți publicată pe platforma electronică.
Data:
15 mart 2022, 16:03
Subiectul întrebării:
Declarație privind vizitarea amplasamentului
Întrebare:
Ati raspuns la intrebarea despre vizita la amplasamentul ca nu e obligatoriu sa vizitam,dar in anunt de participare indicat OBLIGATORIU
Răspuns (16 mart 2022, 14:58):
Anunțul de participare a fost modificat și decizia a fost publicată pe platforma electronica. Verificati Documentele procedurii de achiziție.
Data:
16 mart 2022, 15:21
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Ati raspuns ca Conform art. 22 alin. (3) lit. a) din Legea privind achizițiile publice nr. 131/2015, în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Suntem pe deplin de acord cu dvs. în acest sens.Dar vrem să fim clari cu privire la acest punct din lege,pentru ca nu poate fi împărțit în 2 cerințe pentru licitatia. Acest punct din legea 131 este o singură cerință care se propune in Anexa Nr.12 .Daca noi, ca agent economic, nu avem experienta similara cu 75%, în acest caz, trebuie să avem valoarea tuturor contractelor pentru anul egală sau mai mare decât în ​​viitorul contract.Greșeala este că ați împărțit o singură interpretare în 2 cerințe. (o parte se găsește ca criteriu de evaluare în anexa 12 și o parte în anexa 13) .Clarificati va rugam .Multumim anticipat
Răspuns (17 mart 2022, 17:42):
Documetația a fost modificată prin modificarea subuctul 5 și 6 a pct. 16 din Anuțul de participare. După modificare criterial sunt: Subpuctul 5: nivel minim de experienţă - executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie; Subpuctul 6: lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, în care să se conțină cel puțin un contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie. Decizia de modificare o gasiți publicată pe platforma electronică.
Data:
19 mart 2022, 10:33
Subiectul întrebării:
Documentatie
Întrebare:
Garantia de buna executie pentru licitatia data nu exista?
Răspuns (19 mart 2022, 13:42):
Conditiile si termenii sunt stipulati in documentatie/anunt de participare. Garantia de buna executie nu se cere.
Data:
19 mart 2022, 15:14
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
onorata autoritate contractanta, in contexul marii preturilor zilnice la pavaj si bordura, si pentru a nu supune riscurilor rezilierea unui viitor contract, puteti va rog mult sa dati o claritate pentru a depunde o oferta obiectiva: in cazul majorarilor substantiale a preturilor la combustibil si materiale, preturile ofertei(cistigatoare) vor putea fi ajustate la conditiile de moment ? ori prezenta procedura reprezinta un pret forfetar ? va multumesc anticipat
Răspuns (21 mart 2022, 15:25):
Nu sunt admise modificari ale contractuluui care afectează natura generală, conditiile esentiale ale acestuia sau oricare alta modificare substantiala. Valoarea contractului viitor nu va fi posibil de modificat din considerentele mentionate in intrebare. Rezilierea va fi posibila in conditiile indicate in viitorul contract. Neexecutarea obligatiilor contractule va atrage raspunderea partii, conform prevederilor viitorului contract si lege.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.