Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
31.01.2022 14:43
până la 02.02.2022 10:00
până la 02.02.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
02.02.2022 10:00
până la 07.02.2022 13:00
până la 07.02.2022 13:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
50 000 MDL
Perioada clarificărilor:
31 ian 2022, 14:43 - 2 febr 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
2 febr 2022, 10:00 - 7 febr 2022, 13:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
1. Serviciile se vor presta la sediul IGPF, str. Petricani, 19 pe tot parcursul anului 2022;
2. Asigurarea totală a necesarului de către operatorul economic pentru deservire: pahare (sticlă), ceşti cafea/ceai (porţelan), platouri, farfurii (porţelan), şerveţele, linguriţe (porţelan sau inox), tacâmuri (inox), mese de cocktail împreuna cu husă de tip strech special concepută cu dimensiuni aproximative: înălţime 110 cm, diametru 90 cm;
3. Pauza de cafea (coffee break) va conţine (ca meniu): cafea naturală (boabe, calitatea superioară); ceai verde şi negru (calitatea superioară); apă minerală plată/cu gaze în recipiente de 0,5 l pentru o persoana; zahăr pentru cafea/ceai în recipiente (ambalaj) la 5 g; lapte pentru cafea/ceai în recipiente de 7g – 10g, cu grăsimea de 10%; asortiment de produse de patiserie dulci/sărate, tartine (de dimensiuni mici - 50-70 gr);
4. Mâncarea va fi ambalată igienic;
5. Transportul şi aranjarea bufetului – incluse în preţ;
6. Standul de cafea va fi disponibil pe toată durata evenimentului.
Standard de referință: HG Nr. 101 din 30.01.2018.
Operatorul economic va prezenta oferta pentru 1 pers/pauză de cafea în conformitate cu specificațiile menționate supra.
2. Asigurarea totală a necesarului de către operatorul economic pentru deservire: pahare (sticlă), ceşti cafea/ceai (porţelan), platouri, farfurii (porţelan), şerveţele, linguriţe (porţelan sau inox), tacâmuri (inox), mese de cocktail împreuna cu husă de tip strech special concepută cu dimensiuni aproximative: înălţime 110 cm, diametru 90 cm;
3. Pauza de cafea (coffee break) va conţine (ca meniu): cafea naturală (boabe, calitatea superioară); ceai verde şi negru (calitatea superioară); apă minerală plată/cu gaze în recipiente de 0,5 l pentru o persoana; zahăr pentru cafea/ceai în recipiente (ambalaj) la 5 g; lapte pentru cafea/ceai în recipiente de 7g – 10g, cu grăsimea de 10%; asortiment de produse de patiserie dulci/sărate, tartine (de dimensiuni mici - 50-70 gr);
4. Mâncarea va fi ambalată igienic;
5. Transportul şi aranjarea bufetului – incluse în preţ;
6. Standul de cafea va fi disponibil pe toată durata evenimentului.
Standard de referință: HG Nr. 101 din 30.01.2018.
Operatorul economic va prezenta oferta pentru 1 pers/pauză de cafea în conformitate cu specificațiile menționate supra.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
31 ian 2022, 14:43
Data ultimilor modificări
31 ian 2022, 14:43
Achizitii.md ID
21050978
MTender ID
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK