1
Perioada de actualizare
de la 28.01.2022 16:22
până la 09.02.2022 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.02.2022 16:00
până la 18.02.2022 23:00
3
Licitaţie
de la 21.02.2022 14:18
până la 21.02.2022 14:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 174 705 MDL
Perioada clarificărilor: 28 ian 2022, 16:22 - 9 febr 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 febr 2022, 16:00 - 18 febr 2022, 23:00
Începutul licitației: 21 febr 2022, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Reparatia capitala a casei de Cultura din or.Cainari r.Causeni (Renovarea sistemului de încălzire, alimentarea cu gaze naturale a centralei termeice)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7701, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căinari, or.Cainari str.C.Negraia 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Raisa Gurulea
Telefonul de contact
76060951
Datele achizitiei
Data publicării
28 ian 2022, 16:10
Data ultimilor modificări
6 febr 2022, 23:05
Valoarea estimată (fără TVA)
1 174 705 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 174,70 MDL
Achizitii.md ID
21050750
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7701, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căinari, or.Cainari str.C.Negraia 8
Durata contractului
25 febr 2022 18:00 - 30 dec 2023 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparatia capitala a casei de Cultura din or.Cainari r.Causeni (Renovarea sistemului de încălzire, alimentarea cu gaze naturale a centralei termeice) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
document standart .docx
Documentele la ofertă
Documentatia Standart
28.01.22 16:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL AM SISTEME

Preţul ofertei: 833 302,83 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde documentatie standart
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Paduret Alexandru

Preţul ofertei: 1 078 400,89 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Serpavis SRL

Preţul ofertei: 1 174 645,08 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări