1
Perioada de actualizare
de la 28.01.2022 12:12
până la 08.02.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.02.2022 09:00
până la 15.02.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 12 500 MDL
Perioada clarificărilor: 28 ian 2022, 12:12 - 8 febr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 febr 2022, 9:00 - 15 febr 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de demontare/montare, echilibrare și reparație a anvelopelor și jantelor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Tighina 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Baciu Vitalie
Telefonul de contact
022254898
Datele achizitiei
Data publicării
28 ian 2022, 10:46
Data ultimilor modificări
28 ian 2022, 12:12
Valoarea estimată (fără TVA)
12 500 MDL
Achizitii.md ID
21050715
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Tighina 6
Durata contractului
1 mart 2022 10:58 - 31 dec 2022 12:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de demontare/montare, echilibrare și reparație a anvelopelor și jantelor CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare auto.pdf anunt de participare auto.pdf
Documentele la ofertă
-
28.01.22 12:12
documentația standard bunuri servicii.docx
Documentele la ofertă
-
28.01.22 12:12
duae.doc
Documentele la ofertă
-
28.01.22 12:12
specificațiile tehnice la caietul de sarcini.doc
Documentele la ofertă
-
28.01.22 12:12
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC-HERMES

Preţul ofertei: 1 333,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări