Achiziţie publică
21050715
Skoda Octavia a. f. 2007 2.0 FSI
1
Perioada de actualizare
de la 28.01.2022 12:12
până la 08.02.2022 09:00
până la 08.02.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.02.2022 09:00
până la 15.02.2022 09:00
până la 15.02.2022 09:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
12 500 MDL
Perioada clarificărilor:
28 ian 2022, 12:12 - 8 febr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
8 febr 2022, 9:00 - 15 febr 2022, 9:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Skoda Octavia a. f. 2007 2.0 FSI
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Tighina 6
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
28 ian 2022, 10:46
Data ultimilor modificări
28 ian 2022, 12:12
Valoarea estimată (fără TVA)
12 500 MDL
Achizitii.md ID
21050715
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Tighina 6
Durata contractului
1 mart 2022 10:58 - 31 dec 2022 12:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Skoda Octavia a. f. 2007 2.0 FSI
CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
DAAC-HERMES
Preţul ofertei:
99 433,33 MDL
Statut:
în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK