1
Perioada de actualizare
de la 27.01.2022 11:39
până la 08.02.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.02.2022 09:00
până la 18.02.2022 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 245 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 ian 2022, 11:39 - 8 febr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 febr 2022, 9:00 - 18 febr 2022, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Țeavă corugată

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Gaja
Telefonul de contact
47-11-65
Datele achizitiei
Data publicării
27 ian 2022, 11:39
Data ultimilor modificări
28 ian 2022, 11:07
Achizitii.md ID
21050658
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
doumentația standard.semnat.pdf doumentația standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
27.01.22 11:39
duae_ro_0.semnat.pdf duae_ro_0.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
27.01.22 11:39
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
tenderNotice
-
28.01.22 11:07
Data:
28 ian 2022, 10:32
Subiectul întrebării:
Formulare
Întrebare:
ca să înțelegem corect licitația dată, este procurarea materialelor. Dece se solicită formulare ca pentru licitația de executare a lucrărilor?
Răspuns (28 ian 2022, 11:20):
Conform noului model al Documentației standard aceste fomulare sunt obligatorii și la bunuri
Data:
28 ian 2022, 10:35
Subiectul întrebării:
Livrarea
Întrebare:
Rugăm să fim informați locul livrării a țevilor
Răspuns (28 ian 2022, 11:09):
Urmăriți modificările efectuate
Data:
4 febr 2022, 11:37
Subiectul întrebării:
Documente solicitate
Întrebare:
Buna ziua. La achizitionarea de bunuri dati o lamurire cum sa va indeplinim ANEXELE 15, 16, 17, 18, 19, 20. Aceste documente se solicita doar la lucrari. Ca exemplu noi sintem importatori directi de la uzina si nu avem nevoie de subantreprenori sau alt ceva.
Răspuns (4 febr 2022, 11:42):
Conform noului model al Documentației standard aceste fomulare sunt obligatorii și la bunuri, și totodată conform condițiilor menționate în anunț ele se îndeplinesc în cazul unei asocieri, iar în cazul cînd nu aveți asocieri așa și menționați
Data:
7 febr 2022, 12:49
Subiectul întrebării:
Documentele optionale
Întrebare:
Referitor la documentele opționale menționate mai sus, cum ar fi asocierea, Dvs scrieți ca trebuie de menționat daca nu e o asociere. Unde trebuie de menționat daca formularul prevede completarea numai in caz de asociere? In ce loc al documentului noi trebuie sa scriem ca nu suntem asociere? Daca nu suntem asociați si nu vom prezenta documentele care nu au atribuție la starea nostra, oferta o sa fie acceptata sau o sa o respingeți din motivul ca nu au fost prezentate documentele cu statut obligatoriu? Merge vorba despre Anexa 11, 15, 16, 17, 18, 19, 20. Unde in aceste documente este punctul in care noi putem scrie ca el nu se aplica la noi? In acelaști timp legea nu permite modificarea formularelor. Corect era daca in anunțul de participare unde solicitați obligativitatea, indicați DA, in caz de asociere, etc, la punctele unde poate fi si obligatoriu si nu.
Răspuns (8 febr 2022, 08:49):
Bună ziua. Conform pct. 16 al anunțului de participare, la cerințele privind asocierea este menționat: În cazul unei asocieri, cerințele solicitate pentru îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție referitoare la capacitatea de exercitare a activității profesionale și cele referitoare la situația personală trebuie îndeplinite de către fiecare asociat. DVS. nu modificați formularele, doar indicați că nu aveți asocieri.
Data:
7 febr 2022, 15:56
Subiectul întrebării:
Formulat informativ
Întrebare:
Formularul informativ dublează informația din DUAE si anume capitolul Capitolul II. Informații referitoare la operatorul economic. De ce se solicita acest document daca 1) este unul vechi si nu se regăsește in documentația standard, 2) daca informația din el se dublează? Asa dar, neluind in considerare ca Dvs faceți abuz de documente, sau simplul lucru,ca nu aveți calificarea necesara pentru a pregăti corect criteriile conform căror trebuie sa faca fata ofertanții, apare întrebarea, unde este formularul cu titlul formular informativ despre ofertant? Il veti pune in documente - il vom îndeplini, dar nu formularul vechi F3.3. Daca nu o sa faceti regula in documente, vom merge la contestarea documentelor, caci odată ce se semnează si se completează cererea de participare, nu vom mai puta face ceva. Si sincer, nu o frumos din partea Dvs asa atârnare fata de ofertanți. Aveti timp pina mâine. Nu o sa fie schimbări si răspunsuri la întrebările de mai sus - ne întâlnim la Agenție. Mulțumim.
Răspuns (8 febr 2022, 08:53):
Bună ziua. Atît Documentația standard cît și formularul DUAE sunt solicitate conform cerințelor legislației în vigoare și completarea formularelor este obligatorie. Ce ține de formularul informativ este un document ce se completează în formă liberă cu datele despre ofertant, nu este specificat un formular anume.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.