Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 112 500 MDL
Perioada clarificărilor: 27 ian 2022, 11:27 - 28 ian 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 ian 2022, 16:00 - 1 febr 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de mentenanță a imprimantelor și încărcarea/regenerarea cartușelor

Informația despre anulare
Motivul anulării
Criteriul de atribuire a fost stabilit altul decât cel necesar pentru a examina ofertele.
Data anulării
9 febr 2022, 17:05
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vasilii Bodarev
Telefonul de contact
022-78-51-60
Datele achizitiei
Data publicării
27 ian 2022, 11:27
Data ultimilor modificări
9 febr 2022, 17:05
Achizitii.md ID
21050649
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
28 ian 2022, 11:15
Subiectul întrebării:
Lot3, p.7-12
Întrebare:
Buna ziua! In Lotul 3, punctele 7-12 sunt indicate cartuse color (K,C,M,Y) cu indicarea de 4,3,2,1încărcări. Întrebarea este următoarea: la încărcări aveți în vedere numărul de bucăți sau numărul de seturi de cartușe?
Răspuns (28 ian 2022, 14:58):
Buna ziua, numarul de seturi
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.