1
Perioada de actualizare
de la 26.01.2022 12:52
până la 07.02.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.02.2022 11:00
până la 17.02.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 830 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 ian 2022, 12:52 - 7 febr 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 febr 2022, 11:00 - 17 febr 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hârtie xerografică A4
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Meteoglo
Telefonul de contact
+37378102285
Datele achizitiei
Data publicării
26 ian 2022, 12:45
Data ultimilor modificări
26 ian 2022, 12:54
Valoarea estimată (fără TVA)
830 000 MDL
Achizitii.md ID
21050589
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
21 febr 2022 12:50 - 31 dec 2022 12:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie xerografică A4 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 16.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt participare hartie.pdf anunt participare hartie.pdf
tenderNotice
anunt participare
26.01.22 12:52
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
duae
26.01.22 12:52
documentația standard.pdf documentația standard.pdf
Documentele la ofertă
documentația standard
26.01.22 12:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CARTNORD SRL

Preţul ofertei: 832 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 912 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări