Achiziţie publică
21050514
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2021
1
Perioada de actualizare
de la 25.01.2022 10:14
până la 28.01.2022 00:00
până la 28.01.2022 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.01.2022 00:00
până la 31.01.2022 15:00
până la 31.01.2022 15:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
65 000 MDL
Perioada clarificărilor:
25 ian 2022, 10:14 - 28 ian 2022, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 ian 2022, 0:00 - 31 ian 2022, 15:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2021
Achiziționarea serviciilor obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2021, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, IMSP IFP ” Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art. 5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare).
Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, situațiile financiare pentru anul 2020 ale entităților mijlocii și entițăților mari trebuie să fie supuse auditului în mod obligatoriu. Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit.
Informații despre instituția supusă auditului:
4.1. Detalii din Regulamentul IFP ”Chiril Draganiuc” este o instituție publică la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică , gestionează mijloacele financiare primate din fondurile de Asigurări Obligatorii de Asigurări Medicale (FAOAM), prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare.
4.2. Indicii activității economico-financiare a IFP ”Chiril Draganiuc” pentru anul 2021
Total active imobilizate: 217179,80 mii lei
Venituri din vânzâri: 157385,0 mii lei
Numărul mediu al salariaților în perioada de gestiune: 415,00 persoane.
Numărul mediu lunar de facturi:465;
Scopul prestațiilor:
Auditul situațiilor financiare pentru anul 2021 ale IFP ”Chiril Draganiuc”
-Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit.
-Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IFP ”Chiril Draganiuc” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității.
-Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității
Condiții de recepționare a serviciilor de audit:
1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat:
Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract;
Actul de prestare-recepționare a serviciilor.
2. Raportul auditului va conține suplimentar:
- Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative;
- Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta
3. Alte cerințe:
- raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare;
- limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română;
- originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor,
- în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului.
Achiziționarea serviciilor obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2021, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, IMSP IFP ” Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art. 5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare).
Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, situațiile financiare pentru anul 2020 ale entităților mijlocii și entițăților mari trebuie să fie supuse auditului în mod obligatoriu. Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit.
Informații despre instituția supusă auditului:
4.1. Detalii din Regulamentul IFP ”Chiril Draganiuc” este o instituție publică la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică , gestionează mijloacele financiare primate din fondurile de Asigurări Obligatorii de Asigurări Medicale (FAOAM), prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare.
4.2. Indicii activității economico-financiare a IFP ”Chiril Draganiuc” pentru anul 2021
Total active imobilizate: 217179,80 mii lei
Venituri din vânzâri: 157385,0 mii lei
Numărul mediu al salariaților în perioada de gestiune: 415,00 persoane.
Numărul mediu lunar de facturi:465;
Scopul prestațiilor:
Auditul situațiilor financiare pentru anul 2021 ale IFP ”Chiril Draganiuc”
-Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit.
-Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IFP ”Chiril Draganiuc” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității.
-Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității
Condiții de recepționare a serviciilor de audit:
1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat:
Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract;
Actul de prestare-recepționare a serviciilor.
2. Raportul auditului va conține suplimentar:
- Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative;
- Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta
3. Alte cerințe:
- raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare;
- limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română;
- originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor,
- în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
IMSP Institutul de Ftiziopneumologie "Chiril Draganiuc"
Telefonul de contact
022 572 213
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
25 ian 2022, 9:53
Data ultimilor modificări
25 ian 2022, 10:14
Valoarea estimată (fără TVA)
65 000 MDL
Achizitii.md ID
21050514
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Durata contractului
1 mart 2022 08:00 - 31 dec 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2021
CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Întreprinderea Mixtă Moldo-Engleză “First Audit International” S.A.
Preţul ofertei:
58 500 MDL
Statut:
Învingător
Corespunderea cerintelor inaintate de IFP
15.02.22 12:27
Motivul: Corespunderea cerintelor inaintate de IFP
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
declarație lipsa sanctiunilor.semnat.pdf
declarație lipsa sanctiunilor.semnat.pdf
ID: 381cc612-bf5f-46a7-adcd-5ca88adc189b
Documente de calificare
Data încărcării:
28.01.22 09:58
Data deschiderii:
1.02.22 23:00
Documente de calificare
Data încărcării:
28.01.22 09:58
Data deschiderii:
1.02.22 23:00
descrierea procedurilor de control al calitatii.semnat.pdf
descrierea procedurilor de control al calitatii.semnat.pdf
ID: 3fb23069-7718-43e5-b346-29512603a7b3
Documente de calificare
Data încărcării:
28.01.22 09:58
Data deschiderii:
1.02.22 23:00
declarație privind cunoașterea legislației.semnat.pdf
declarație privind cunoașterea legislației.semnat.pdf
ID: 543379d9-d543-4004-abb6-7238936d9511
Documente de calificare
Data încărcării:
28.01.22 09:58
Data deschiderii:
1.02.22 23:00
declarație privind deținerea experienței similare (2).semnat.pdf
declarație privind deținerea experienței similare (2).semnat.pdf
ID: 66d836f6-417a-4a15-a1e8-c8fe83762e0f
Documente de calificare
Data încărcării:
28.01.22 09:58
Data deschiderii:
1.02.22 23:00
oferta financiară imsp institutul de ftiziopneumologie ,,chiril draganiuc”.semnat.pdf
oferta financiară imsp institutul de ftiziopneumologie ,,chiril draganiuc”.semnat.pdf
ID: 7bb9947d-466e-4551-8b8c-40a892fe1e1e
Propunere financiară
Data încărcării:
28.01.22 09:58
Data deschiderii:
1.02.22 23:00
Documente de calificare
Data încărcării:
28.01.22 09:58
Data deschiderii:
1.02.22 23:00
documente de eligibilitate_.semnat.pdf
documente de eligibilitate_.semnat.pdf
ID: b8c376ad-a232-47ea-a7f1-8075c039368b
Documente de calificare
Data încărcării:
28.01.22 09:58
Data deschiderii:
1.02.22 23:00
cim lungu marianna.semnat.pdf
cim lungu marianna.semnat.pdf
ID: bdeab0ea-0d01-4a58-ba09-5fedb88cef84
Documente de calificare
Data încărcării:
28.01.22 09:58
Data deschiderii:
1.02.22 23:00
duae_servicii audit.semnat.pdf
duae_servicii audit.semnat.pdf
ID: c5fe2089-4d71-4f93-b06d-98e74efaee62
Documente de calificare
Data încărcării:
28.01.22 09:58
Data deschiderii:
1.02.22 23:00
extras din registrul public al entităților de audit.semnat.pdf
extras din registrul public al entităților de audit.semnat.pdf
ID: c799ff08-dfc5-49df-92b2-201e5141bf2a
Documente de calificare
Data încărcării:
28.01.22 09:58
Data deschiderii:
1.02.22 23:00
declarație privind statutul de angajat_desemnare echipa.semnat.pdf
declarație privind statutul de angajat_desemnare echipa.semnat.pdf
ID: d4cf0348-f42e-49de-9fa9-b50b45fbfec1
Documente de calificare
Data încărcării:
28.01.22 09:58
Data deschiderii:
1.02.22 23:00
cim pașinschi cristina.semnat.pdf
cim pașinschi cristina.semnat.pdf
ID: ecc02b5a-e453-4262-a855-5b484f35ce19
Documente de calificare
Data încărcării:
28.01.22 09:58
Data deschiderii:
1.02.22 23:00
2
Denumirea participantului:
Divers Audit
Preţul ofertei:
63 000 MDL
Statut:
în aşteptare
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.01.22 14:43
Data deschiderii:
31.01.22 15:00
declaratie privind lipsa sanctiuni 5 ani.semnat.pdf
declaratie privind lipsa sanctiuni 5 ani.semnat.pdf
ID: 2790f16a-d0ac-4d08-9656-5e3ae68ce66b
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.01.22 14:43
Data deschiderii:
31.01.22 15:00
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.01.22 14:43
Data deschiderii:
31.01.22 15:00
declaratie de cunoastere a legislatiei.semnat.pdf
declaratie de cunoastere a legislatiei.semnat.pdf
ID: 4ca16c3c-96be-4bf7-bd55-856667ce1ab1
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.01.22 14:43
Data deschiderii:
31.01.22 15:00
cv vrancean vitalie.semnat.pdf
cv vrancean vitalie.semnat.pdf
ID: 64ffbbde-8984-40b2-ae6d-16f6520d3abd
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.01.22 14:43
Data deschiderii:
31.01.22 15:00
declaratie lipsa sanctiuni cspa.semnat.pdf
declaratie lipsa sanctiuni cspa.semnat.pdf
ID: 74bea1c4-fb02-44a1-ac2f-2fd8d97f917a
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.01.22 14:43
Data deschiderii:
31.01.22 15:00
metodologia de audit.semnat.pdf
metodologia de audit.semnat.pdf
ID: 86ec1342-d4fe-470d-94e2-36f8051a4481
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.01.22 14:43
Data deschiderii:
31.01.22 15:00
cv smochina liliana.semnat.pdf
cv smochina liliana.semnat.pdf
ID: 89412176-5fd0-4672-bdbd-516ab333130f
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.01.22 14:43
Data deschiderii:
31.01.22 15:00
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.01.22 14:43
Data deschiderii:
31.01.22 15:00
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.01.22 14:43
Data deschiderii:
31.01.22 15:00
certificat bcr divers audit srl.semnat.pdf
certificat bcr divers audit srl.semnat.pdf
ID: 92068496-eddc-4a65-afa0-c52d81ea4cd2
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.01.22 14:43
Data deschiderii:
31.01.22 15:00
extras registrul public al societatilor de audit.semnat.pdf
extras registrul public al societatilor de audit.semnat.pdf
ID: 9212e200-220b-409b-9fb5-d1b9bc6a43cc
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.01.22 14:43
Data deschiderii:
31.01.22 15:00
misiuni de audit efectuate de auditori minim 2.semnat.pdf
misiuni de audit efectuate de auditori minim 2.semnat.pdf
ID: a3588066-dfb7-4180-952b-a2845c4c8a36
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.01.22 14:43
Data deschiderii:
31.01.22 15:00
dovada angajarii auditorilor.semnat.pdf
dovada angajarii auditorilor.semnat.pdf
ID: a50e3285-58ce-47cc-b2fd-2c2092df2142
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.01.22 14:43
Data deschiderii:
31.01.22 15:00
asigurare 2022.jpg
ID: ad3b578c-49f8-431e-b5f8-42fa489a5d8e
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.01.22 14:43
Data deschiderii:
31.01.22 15:00
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.01.22 14:43
Data deschiderii:
31.01.22 15:00
cv brasoveanu doina.semnat.pdf
cv brasoveanu doina.semnat.pdf
ID: bec1db01-f486-4fbc-92fb-11df95e9c5d2
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.01.22 14:43
Data deschiderii:
31.01.22 15:00
certificat de inregistrare.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: e26d32fe-e52d-4f62-84f6-9fbb7032cea0
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.01.22 14:43
Data deschiderii:
31.01.22 15:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK