1
Perioada de actualizare
de la 24.01.2022 17:11
până la 03.02.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.02.2022 09:00
până la 14.02.2022 09:00
3
Licitaţie
de la 15.02.2022 13:32
până la 15.02.2022 13:42
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 140 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 ian 2022, 17:11 - 3 febr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 febr 2022, 9:00 - 14 febr 2022, 9:00
Începutul licitației: 15 febr 2022, 13:32

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Prune uscate
Caise uscate
Mere uscate
Pere uscate
Stafide
Smochine
Curmale
Miez de nucă
Miez de migdale
Semințe de susan
Semințe de floarea soarelui
Semințe de in
CONFORM anunțului de participare (Anexa 2) și specificarea tehnică deplină solicitată (anexa nr. 22), (anexa nr. 23).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Datele achizitiei
Data publicării
24 ian 2022, 16:12
Data ultimilor modificări
25 ian 2022, 16:47
Valoarea estimată (fără TVA)
140 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
700 MDL
Achizitii.md ID
21050496
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
16 febr 2022 16:21 - 30 aug 2022 17:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 6 Fructe și semințe uscate CPV: 15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Anunț de participare
24.01.22 17:11
documentația standard.semnat.pdf documentația standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Documentația standard
24.01.22 17:11
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
24.01.22 17:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Nobil Prest

Preţul ofertei: 299 027,78 MDL
Statut: Învingător
Motivul: în conformitate cu prevederile art. 7, art. 72, art. 74 din Legea nr. 131/2015, primăria municipiului Hîncești a decis atribuirea contractului de achiziții publice pentru Lotul 6 SRL Nobil Prest
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 327 635,10 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări