1
Perioada de actualizare
de la 24.01.2022 16:14
până la 03.02.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.02.2022 09:00
până la 01.03.2022 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 8 077 249,98 MDL
Perioada clarificărilor: 24 ian 2022, 16:14 - 3 febr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 febr 2022, 9:00 - 1 mart 2022, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament de protecție și aparate izolante

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vasilii Bodarev
Telefonul de contact
022-78-51-60
Datele achizitiei
Data publicării
24 ian 2022, 16:14
Data ultimilor modificări
25 ian 2022, 12:24
Achizitii.md ID
21050493
CPV
35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
-
24.01.22 16:14
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
-
24.01.22 16:14
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (9).docx
Documentele la ofertă
-
25.01.22 11:53
anunt.pdf anunt.pdf
tenderNotice
-
25.01.22 12:24
Data:
25 ian 2022, 09:22
Subiectul întrebării:
Scrisori de recomandare
Întrebare:
Solicitam sa eliminati din cerinte scrisorile de recomandare. Acesta este o cerinta abuziva ne acoperita de cadrul legal. Legislatia nu prevede nicaieri scrisori de recomandare. Nu abuzati de pozitia dvs de autoritata contractand docmente ne prevazute de lege.
Răspuns (25 ian 2022, 12:28):
Bună ziua, a fost eliminată cerința „scrisori de recomandare” din Anunțul de participare. Anunțul a fost redactat și publicat repetat.
Data:
25 ian 2022, 09:39
Subiectul întrebării:
Neconfirmitatea documentatiei de licitatie
Întrebare:
Stimata autoriate contractanta. Documentatia standard prevede ca anumite coloane din Anexele 22 si 23 se completeaza de catre autoritatea contractanta, iar anumite coloane se completeaza de catre ofertant. Dvs de ce ati plasat in sistem formularele ne completate? Ati plasat un caiet de sarcini scanat. Va asteptati ca ofertantii sa culeaga manual textul din cerintele tehnice? De ce nu ati completat modelul contractului cu clauzele contractuale, in specialla punctul 10 din contract?
Răspuns (25 ian 2022, 12:14):
Bună ziua, aș recomanda să intrați în esența dispozițiilor generale ale Documentației standard și anume: pct. 1 Prezenta Documentație reprezintă o instrucțiune pentru AC și OE. pct. 3 Detaliile privind cantitățile de bunuri și servicii, specificații tehnice, standardele și resursele sunt prezentate în caietul de sarcini (atașat la procedura de achiziție în caz). Cât privește întocmirea unei oferte, nu constă din copierea descrierii tehnice a AC și includerea acesteia în ofertă, dar se va indica propunerea tehnică a produsului oferit. Oricum, au fost completate acele anexe și s-a publicat repetat Documentația Standard. Mai mult ca atât, AC este dispusă să ofere și alte informații fără a primi mesaje arogante în SIA RSAP. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și vă dorim succese.
Data:
25 ian 2022, 12:59
Subiectul întrebării:
Neconfirmitatea documentatiei de liitatie
Întrebare:
Stimata autoritate contractanta ... nu dorim sa transformam in polemici sistemul de clarificari, insa modul in care dvs raspundeti, arata cel putin aroganta si lipsa de profisionalism. Vom transmite catre MAI acest rasuns pentru ca acestea sa verifice profesionalismul persoanelor responsabile de organizarea achizitiilor publice, care nu cunosc chestii elimentare indicate insusi in anexele pe care acestea solicita a fi prezentate in licitatie si anume "[Acest tabel va fi completat de către ofertant în coloanele 2, 3, 4, 6, 7, iar de către autoritatea contractantă – în coloanele 1, 5,] " la anexa 22 si " Acest tabel va fi completat de către ofertant în coloanele 5,6,7,8 și 11 la necesitate, iar de către autoritatea contractantă – în coloanele 1,2,3,4,9,10" la anexa 23....
Răspuns (25 ian 2022, 14:36):
Pe marginea clarificarilor abordate, a fost dat răspuns și s-au întreprins măsuri de remediere. Încă odată ne cerem scuze de disconfortul creat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.