1
Perioada de actualizare
de la 24.01.2022 16:14
până la 03.02.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.02.2022 09:00
până la 01.03.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 744 166,66 MDL
Perioada clarificărilor: 24 ian 2022, 16:14 - 3 febr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 febr 2022, 9:00 - 1 mart 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cască de protecție pentru pompieri
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vasilii Bodarev
Telefonul de contact
022-78-51-60
Datele achizitiei
Data publicării
24 ian 2022, 16:02
Data ultimilor modificări
25 ian 2022, 12:24
Valoarea estimată (fără TVA)
1 744 166,66 MDL
Achizitii.md ID
21050493
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Durata contractului
21 mart 2022 16:08 - 31 dec 2022 16:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cască de protecție pentru pompieri CPV: 35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Cantitatea: 182.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
-
24.01.22 16:14
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
-
24.01.22 16:14
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (9).docx
Documentele la ofertă
-
25.01.22 11:53
anunt.pdf anunt.pdf
tenderNotice
-
25.01.22 12:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Labromed Laborator SRL

Preţul ofertei: 1 743 560 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cu cerințele tehnice și documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

HABSEV GRUP

Preţul ofertei: 1 906 519,57 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări