1
Perioada de actualizare
de la 24.01.2022 10:48
până la 05.02.2022 10:13
2
Propunerea ofertelor
de la 05.02.2022 10:13
până la 16.02.2022 10:13
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 360 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 ian 2022, 10:48 - 5 febr 2022, 10:13
Perioada de depunere a ofertelor: 5 febr 2022, 10:13 - 16 febr 2022, 10:13

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Termoizolarea și finisarea fațadelor cu reparația acoperișului edificiului Primăriei municipiului Cahul (mun. Cahul str. Piața Independenței nr. 6)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Datele achizitiei
Data publicării
24 ian 2022, 10:48
Data ultimilor modificări
3 febr 2022, 10:13
Achizitii.md ID
21050460
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro (3).doc
Documentele la ofertă
-declaratie privind beneficiarii efectivi
24.01.22 10:48
duae_nou_0.doc
Documentele la ofertă
- DUAE
24.01.22 10:48
ds_lucrari (2).semnat (1).pdf ds_lucrari (2).semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
- documentația standard privind achizitia de lucrări
24.01.22 14:23
cahul aa primaria f1 modificat.semnat.pdf cahul aa primaria f1 modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- Lista cantităților de lucrări
2.02.22 09:18
anunt nou.semnat.pdf anunt nou.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- anunt de participare 03.02
3.02.22 10:13
caiet de sarcini completat(1).semnat.pdf caiet de sarcini completat(1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
- caiet de sarcini 03.02
3.02.22 10:13
Data:
24 ian 2022, 12:59
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Sursele disponibile pentru 2021, conform documentatiei de atribuire este de 1.000.000 lei, diferenta va fi inchisa in 2022 sau este o eroare in clauzele contractuale (pct. 3.2.)? dat fiind faptul ca suntem deja in 2022
Răspuns (24 ian 2022, 14:12):
Da, e o greseală. Am să corectez. Sursele financiare sunt planificate integral pentru anul 2022.
Data:
24 ian 2022, 15:46
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! Pozitia 24 e o eroare? Pozitia 51 care este norma scindurii?
Răspuns (1 febr 2022, 16:42):
pozitia 24 nu este o eroare. Urmeaza sa clarificam conținutul.
Data:
25 ian 2022, 09:31
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Pozitia 33. Care sint parametrii vetrinei din sticla, daca se poate mai detaliat, numarul de camere, grosimea sticlei, etc.
Răspuns (2 febr 2022, 09:19):
vedeti lista cu cantitațile de lucrări.
Data:
25 ian 2022, 15:31
Subiectul întrebării:
Concretizare specificatii produs
Întrebare:
F1-Caietul de sarcini, poz. 26 este specificat produsul vata minerala 145 kg/m3, in documentul- caiet de sarcini completat(1) este indicat produsul vata minerala 110 kg/m3. Concretizati Va rog parametrii tehnici pentru acest produs
Răspuns (31 ian 2022, 17:19):
conform proiectului de executie se va utiliza vata minerală 110kg/m3
Data:
27 ian 2022, 14:20
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Indicati Va rog cantitatea resursului Cornier din aluminiu pentru poz. nr, 18, 26, 66, 69 din caietul de sarcini
Răspuns (2 febr 2022, 09:20):
vedeti lista cu cantitațile de lucrări
Data:
28 ian 2022, 09:07
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Reieșind din faptul că, metoda de resurse pentru calculul devizelor de cheltuieli aferent lucrărilor de construcții a fost implementată în Republica Moldova prin Hotărârea Guvernului nr. 1570 din 09.12.2002 cu privire la măsurile urgente de trecere la noua bază normativă de deviz în construcţii, totodată această metodă este reglementată și pe larg descrisă în documentele normative CPL.01.01-2012 și NCML.01.01-2012, și nici unul din actele normative menționate nu face referire expres la obligativitatea utilizării în acest sens doar a programului Wincmeta, în măsura în care, în Republica Moldova există și alte programe de întocmire a devizelor de cheltuieli în construcții prin metoda de resurse, rugăm respectuos să ne oferiți următoarele clarificări: - ce se are în vedere prin cerința de la pct. 2 formularele WinSmeta F 3,5,7, cu semnătură electronică? Solicitarea respectivă apare a fi necesară de clarificat, reieșind din faptul că metoda de resurse este reglementată în Republica Moldova de actele normative menționate supra și nu de către programul (softul) Wincmeta 2000, care este proprietatea unui operator economic privat și nu are statut de act normativ în sensul Legii nr. 100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative; - dacă intenționați cumva să respingeți o ofertă care a fost întocmită în conformitate cu actele normative menționate supra, doar că în alt program de întocmire a devizelor de cheltuieli în construcții prin metoda de resurse, decât numitul soft Winsmeta ?
Răspuns (28 ian 2022, 09:54):
Bună ziua, referitor la întrebările Dvs., venim cu următoarele precizări: 1. CPL 01.01.-2012 este un document normativ (Instrucţiuni) și stabileşte modul de întocmire a devizelor pentru lucrările de construcţii-montaj prin metoda de resurse şi reprezintă unul din documentele normative ale capitolului ―Economia construcţiilor‖, care face parte integrantă din sistemul de documente normative în construcţii. pct. 4.2.7 În componenţa documentaţiei de proiect şi deviz în mod obligatoriu se eliberează: lista cu cantităţile de lucrări (Formularul Nr.1), devizele locale (Formularul Nr.7) şi devizele locale de resurse (Formularul Nr.3). Catalogul de preţuri unitare (Formularul Nr.5) se eliberează la cererea beneficiarului şi a organelor de verificare şi control. Aceste Formularele sunt anexe la CPL 01.01.-2012. Referitor la semnătura electronică, recomandam să studiați Legea nr. 131/2015, privind achizitiile publice și Documentația Standard pentru achizitiile de lucrări, capitolul ”Pregătirea/elaborarea ofertelor” și ””Depunerea și deschiderea ofertelor”.
Data:
28 ian 2022, 11:28
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Punctul 2 solicitati "formularele WinSmeta F 3,5,7" insa nici unul din actele normative nu face referire expres la obligativitatea utilizării în acest sens doar a programului mentionat. În Republica Moldova există și alte programe de întocmire a devizelor de cheltuieli în construcții prin metoda de resurse. Deci va aparea nevoie de a contesta in cazul in care veti respinge o oferta intocmită in alt soft sau faceti modificarile pentru a respecta principiile stipulate in legea Legea nr. 131/2015, privind achizitiile publice .
Răspuns (28 ian 2022, 11:37):
Corectirudinea elaborarii ofertelor cade în sarcina participantilor la licitație, fapt pentru care grupul de lucru nu poartă răspundere. Elaborarea ofertei în mod eronat, gresit atrage după sine respingerea ofertei.
Data:
28 ian 2022, 13:12
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Bună ziua, în temeiul art. 85 alin. (14) din din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, și întru evitarea unei eventuale anulări a procedurii de achiziție în cauză, solicităm să modificați punctul 2 formularele 3, 5, 7 sa fie corespunzător CPL.01.01-2012. Solicitarea dată o motivăm prin faptul că continuarea în aceste condiții a procedurii de achiziție limitează participarea potențialilor ofertanți care întocmesc devizele-ofertă în alt program decât Wincmeta, ca de exemplu utilizatorii programului de devize WinDocDeviz sau Devizonline. Respectiv, această situație este contrară principiilor reglementate de art. 7 lit. c), lit. g), lit. h) și lit. k) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, potrivit cărora: Reglementarea relaţiilor privind achiziţiile publice se efectuează în baza următoarelor principii asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurenţiale în domeniul achiziţiilor publice; libera circulaţie a mărfurilor, libertatea de stabilire şi de prestare a serviciilor; tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici; asumarea răspunderii în cadrul procedurilor de achiziţie publică.
Răspuns (31 ian 2022, 17:19):
vedeti documentele licitației
Data:
29 ian 2022, 11:30
Subiectul întrebării:
Solicitare raspuns
Întrebare:
poate raspundeti totusi la intrebarile legate de vata minerala, cornierul de aluminiu, norma scindurii decit sa scrieti romane legate de softul in care se elabolreaza devizele. Multumesc
Răspuns (31 ian 2022, 09:12):
Bună ziua, toate întrebările de clarificare le-am transmis proiectantului. Imediat ce vom avea răspunsurile, le vom publica. Referitor la soft, vom elimina cuvîntul WinSmeta ca sa nu existe atâtea dezbateri inutile pe acest subiect.
Data:
29 ian 2022, 11:36
Subiectul întrebării:
Solicitare raspuns
Întrebare:
Poate raspundeti totusi la intrebarile legate de norma scindurii, densitatea materialului vata minerala si cantitatea de cornier decit sa scrieti romane legate de softul in care se elaboreaza devizele de cheltuieli
Răspuns (31 ian 2022, 17:20):
vata minerală - 110kg/m3
Data:
1 febr 2022, 11:53
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
pozitia 24- CC03A dati va rog lamurire
Răspuns (2 febr 2022, 09:20):
vedeti lista cu cantitațile de lucrări, a fost redactata pozitia 24
Data:
1 febr 2022, 12:01
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Indicati Va rog cantitatea resursului Cornier din aluminiu pentru poz. nr, 18, 26, 66, 69 din caietul de sarcini
Răspuns (2 febr 2022, 09:21):
vedeti lista cu cantitațile de lucrări
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.