1
Perioada de actualizare
de la 23.01.2022 12:59
până la 09.02.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.02.2022 09:00
până la 14.02.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 165 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 ian 2022, 12:59 - 9 febr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 febr 2022, 9:00 - 14 febr 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pesa de schimb JEDI STD HV TANK pn:2214527-4, pentru echipamentul CT OPTIMA 660, 128 slice
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. C. Virnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cuznetov Tatiana
Telefonul de contact
+37379705053
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
23 ian 2022, 12:59
Valoarea estimată (fără TVA)
165 000 MDL
Achizitii.md ID
21050449
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, or. Сhişnău, str. C.Vîrnav,13
Durata contractului
1 mart 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pesa de schimb JEDI STD HV TANK CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare Piesa CT Optima 660, 2022
Specificaţie tehnică
Obligatoriu
23.01.22 12:59
documente standart piesa CT OPTIMA 2022
Specificaţie tehnică
Obligatoriu
23.01.22 12:59
duae Pesa CT OPTIMA 2022
Specificaţie tehnică
Obligatoriu
23.01.22 12:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Intermed Service

Preţul ofertei: 182 050 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări