1
Perioada de actualizare
de la 21.01.2022 12:21
până la 31.01.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.01.2022 11:00
până la 07.02.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 ian 2022, 12:21 - 31 ian 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 ian 2022, 11:00 - 7 febr 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament electronic (dispozitive criptografice pentru crearea semnăturii electronice)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
21 ian 2022, 12:21
Valoarea estimată (fără TVA)
500 000 MDL
Achizitii.md ID
21050387
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Republica Moldova, mun. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Durata contractului
15 febr 2022 02:00 - 16 mai 2022 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1. Echipament electronic (dispozitive criptografice pentru crearea semnăturii electronice) CPV: 31700000-3 - Accesorii electronice, electromecanice şi electrotehnice
Cantitatea: 5000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anuntul de participare
Documentele la ofertă
Anunțul de participare
21.01.22 12:21
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
21.01.22 12:21
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentația standard
21.01.22 12:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 583 333,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări