1
Perioada de actualizare
de la 21.01.2022 15:29
până la 27.01.2022 12:06
2
Propunerea ofertelor
de la 27.01.2022 12:06
până la 31.01.2022 15:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 37 990 MDL
Perioada clarificărilor: 21 ian 2022, 15:29 - 27 ian 2022, 12:06
Perioada de depunere a ofertelor: 27 ian 2022, 12:06 - 31 ian 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

DESRVIREA TEHNICĂ A UTILAJULUI MEDICAL PE PERIOADA ANULUI 2022

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Romană, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Calestru Alina
Telefonul de contact
022263130
Datele achizitiei
Data publicării
21 ian 2022, 15:29
Data ultimilor modificări
24 ian 2022, 17:19
Achizitii.md ID
21050386
CPV
50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - LSD - Monitor
Buget: 180.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 9 - Autoclav VC-75
Buget: 350.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 59 - Ergobicicleta
Buget: 600.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
specificatia tehnica si de pret deservire utilaj.docx
Documentele la ofertă
-
21.01.22 15:29
anunt de participare deservire.docx
Documentele la ofertă
-
24.01.22 11:58
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (10).docx
Documentele la ofertă
-
24.01.22 17:19
duae.doc
Documentele la ofertă
-
24.01.22 17:19
Data:
21 ian 2022, 16:21
Subiectul întrebării:
documente
Întrebare:
Solitcitam sa revizuiti lista de documente obligatorii. Pentru achizitie cu costuri mici, singurul document obligatoriu este oferta de pret. Acest tip de procedura este reglementat de HG Nr. 665 din 27-05-2016. Documentele care le solicitati se atribuie la achizitiile publice reglementate prin legea de achizitii publice Nr. 131 din din 03-07-2015. Deci solicitam insistent sa lasati la lista de documente obligatorii doar - Specificatia de pret -
Răspuns (21 ian 2022, 16:42):
Examinati amanuntit Legea 131/2015. AC este in drept sa solicite acte confoirmative OE , care sa constate calificarea OE.
Data:
21 ian 2022, 17:04
Subiectul întrebării:
Achizitie de valoare mica
Întrebare:
ACHIZITIA DE VALOARE MICA este reglementata de HG 665, nu de leagea 131. Mai mult ca atit dvs solicitati acte care nu au nici o atributie la serviciile solicitate! Majoritatea docuentelor solicitate de dvs se refera la achizitionarea serviciilor de constructie / reparatie al incaperilor (cladirilor).
Răspuns (21 ian 2022, 17:57):
Examinati Legea 131/2015. Achizitia publică de valoare mică este la rîndul său o achiziție publică. Orice Achziție publică este reglementattă de LP 131/2015. DS este intocmită în temeiul ordinului 115 al Munistrului Finanțelor.
Data:
21 ian 2022, 17:10
Subiectul întrebării:
documente
Întrebare:
Daca doriti sa receptionati documentele care le-ati solicitat, publicati COP sau LD, incarcati pe platforma model DUAE si documentatia standard completate, inclusiv in toate anexele solicitate trebuie sa completati datele dvs, inclusiv sa indicati numarul BAP in care ati publicat anuntul de intentie sau numarul jurnalului de achizitii europeene. Nu cereti OE sa respecte legea 131 pana nu o respectati dvs.
Răspuns (21 ian 2022, 17:58):
.
Data:
21 ian 2022, 18:03
Subiectul întrebării:
documente
Întrebare:
Daca doriti sa receptionati documentele care le-ati solicitat, publicati COP sau LD, incarcati pe platforma model DUAE si documentatia standard completate, inclusiv in toate anexele solicitate trebuie sa completati datele dvs, inclusiv sa indicati numarul BAP in care ati publicat anuntul de intentie sau numarul jurnalului de achizitii europeene. Nu cereti OE sa respecte legea 131 pana nu o respectati dvs.
Răspuns (21 ian 2022, 18:28):
.
Data:
21 ian 2022, 18:09
Subiectul întrebării:
Examinati Legea 131/2015
Întrebare:
Intrebati ANSC ce reglementeaza legea 131. Raspunsul ce il veti primi va fi foarte clar - achizitia de valoare mica NU ESTE REGLEMENTATA de legea 131, dar de HG 665! studiati mai bine legislatia pana a scrie raspuns pe platforma.
Răspuns (21 ian 2022, 18:28):
.
Data:
21 ian 2022, 18:09
Subiectul întrebării:
Pretul
Întrebare:
Ce intra in deservire ,va rog mai larg sa va expuneti deoarece pretul anuntat nu corespunde cu numarul si lista de aparate.Nu sunteti seriosi
Răspuns (21 ian 2022, 18:32):
Valoarea estimată a achiziției pentru serviciul dat include serviciile de desrvire, în caz de defectare a utilajelor , fără costul pieselor.
Data:
21 ian 2022, 19:00
Subiectul întrebării:
.
Întrebare:
Ce inseamna . ?! Va rog sa raspundeti clar la clarificarile puse.
Răspuns (24 ian 2022, 11:59):
Solicitati clarificari
Data:
21 ian 2022, 19:00
Subiectul întrebării:
documente
Întrebare:
Daca doriti sa receptionati documentele care le-ati solicitat, publicati COP sau LD, incarcati pe platforma model DUAE si documentatia standard completate, inclusiv in toate anexele solicitate trebuie sa completati datele dvs, inclusiv sa indicati numarul BAP in care ati publicat anuntul de intentie sau numarul jurnalului de achizitii europeene. Nu cereti OE sa respecte legea 131 pana nu o respectati dvs.
Răspuns (24 ian 2022, 12:01):
Am luat cunostinta
Data:
21 ian 2022, 19:01
Subiectul întrebării:
documente
Întrebare:
Solitcitam sa revizuiti lista de documente obligatorii. Pentru achizitie cu costuri mici, singurul document obligatoriu este oferta de pret. Acest tip de procedura este reglementat de HG Nr. 665 din 27-05-2016. Documentele care le solicitati se atribuie la achizitiile publice reglementate prin legea de achizitii publice Nr. 131 din din 03-07-2015. Deci solicitam insistent sa lasati la lista de documente obligatorii doar - Specificatia de pret -
Răspuns (24 ian 2022, 12:00):
Verificati anuntul de participare
Data:
24 ian 2022, 15:20
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
Incarcati DUAE pe platforma va rog sau scoteti-l din lista cerintelor
Răspuns (25 ian 2022, 08:47):
DUAE incarcat
Data:
24 ian 2022, 15:22
Subiectul întrebării:
Documentatia Standard
Întrebare:
Incarcati va rog documentatia standard conform ordinului MF 115 completata cu datele institutiei dvs., in special la Anexa 8
Răspuns (25 ian 2022, 08:48):
DS incarcat
Data:
24 ian 2022, 15:27
Subiectul întrebării:
Anexa 14
Întrebare:
Anexa 14 este anexa specifica pentru servicii de constructie, nu de deservire al utilajelor medicale. Pentru utilaje medicale puteti sa solicitati certificat de trining al inginerului care va efectua mentenanta/reparatia, eliberat de producatorul utilajului.
Răspuns (24 ian 2022, 17:17):
DS pentru realizarea achizițiilor de lucrări este aprobată prin ord. 69 din 07.05.2021 al MF. In anuntul de participare a fost solicitata Anexele ord 115/2021. Conform anexei 14 se indică echipament si utilaj , de care dispune OE pentru prestarea serviciilor. In caz ca utilajul se deserveste doar fizic nu indicati nimic
Data:
24 ian 2022, 17:35
Subiectul întrebării:
Anexa 14 - "privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului"
Întrebare:
Aceasta anexa contine [Numărul certificatului de atestare și data eliberării ] - certificat de atestare care se elibereaza conform HG Nr. 329 din 23-04-2009 - [pentru aprobarea Regulamentului cu privire la atestarea tehnico-profesională a specialiştilor cu activităţi în construcţii]. Acest document NU ARE nici o atributie la achizitia lucrarilor de reparatie/mentenanta al dispozitivelor medicale ! ! !
Răspuns (25 ian 2022, 08:52):
certificat de atestare care se elibereaza conform HG Nr. 329 din 23-04-2009 - [pentru aprobarea Regulamentului cu privire la atestarea tehnico-profesională a specialiştilor cu activităţi în construcţii]- nu se regaseste asa cerinta in DS
Data:
25 ian 2022, 12:16
Subiectul întrebării:
Anexa 7
Întrebare:
In anexa 7 va rog sa completati [ ...... anunțului/invitației de participare/de preselecție apărut în Buletinul achizițiilor publice și/sau Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, nr. . . . . din . . . . . . . . .] - numarul si data BAP in care ati publicat anuntul de participare
Răspuns (26 ian 2022, 12:05):
Numărul si data publicăruu anuntului de participare se considera data si nr. publicării in \SIA RSAP. In BAP se publică doar procedurile licitatie deschisa
Data:
25 ian 2022, 12:23
Subiectul întrebării:
Anexa 14
Întrebare:
Va rog sa cititi ce scrie in ultima coloana al tabelului din Anexa 14 ! ! ! Nimeni in afara de companii de constructie nu are certificat de atestare si nu poate completa ultima coloana al tabelului. Necompletarea documentelor solicitatate de AC poate constitui temei de descalificare, deci pana a propune oferta vrem sa fim siguri ca cerintile dvs sunt adecvate si pot fi satisfacute de OE.
Răspuns (26 ian 2022, 12:06):
Deci completati ”Nu se aplică”
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.