+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 199 975 MDL
Perioada clarificărilor: 21 ian 2022, 10:34 - 25 ian 2022, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 25 ian 2022, 8:30 - 28 ian 2022, 8:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

servicii de menținere,diagnostic,reparație a scanerelor, faxurilor, copiatoarelor, imprimantelor, multifuncționalelor și serviciilor de încărcare, de menținere și restabilire a cartușelor pentru anul 2022 REPETAT
Informația despre anulare
Motivul anulării
eroare la publicarea procedurei
Data anulării
31 ian 2022, 13:26
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Pavel Slonina
Telefonul de contact
022403697
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
21 ian 2022, 10:34
Data ultimilor modificări
31 ian 2022, 13:27
Achizitii.md ID
21050371
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lot 1. Servicii de încărcare
Buget: 111383.33 MDL
Anulată
Anulată
Lot 4. Cartuș original
Buget: 26133.34 MDL
Anulată
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".