Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 1 041 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 19 ian 2022, 16:56 - 4 febr 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 febr 2022, 16:00 - 23 febr 2022, 16:00
Începutul licitației: 24 febr 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Plicuri
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Coteț
Telefonul de contact
+37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
4 mart 2022, 10:56
Valoarea estimată (fără TVA)
1 041 666,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
10 416 MDL
Achizitii.md ID
21050282
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chisinau, str. Piata Gării 3
Durata contractului
9 mart 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Plicuri CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 3023500.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Declaratie Operator Economic
Specificaţie tehnică
Declaratie Operator Economic
19.01.22 16:56
Anunt de participare- Plicuri
Criterii de eligibilitate
Anunt de participare
19.01.22 16:56
Anexa nr 22 și 23 Specificatia tehnică și de preț
Criterii de eligibilitate
Anexa nr 22 și 23 Specificatia tehnică și de preț
19.01.22 16:56
FORMULARUL OFERTEI - Anexa nr. 2
Criterii de eligibilitate
Anexa nr. 2
19.01.22 16:56
Anexa nr.8 Valabilitatea ofertei
Specificaţie tehnică
Anexa nr.8
19.01.22 16:56
Anexa nr.1.
Specificaţie tehnică
Anexa nr.1.
19.01.22 16:56
Anunt de participare plicuri - ENG
Specificaţie tehnică
Anunt de participare plicuri - ENG
20.01.22 17:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GVP MOLDOVA

Preţul ofertei: 1 244 900 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Analiza ofertelor. Rezultatul procedurii va fi anuntat ulterior.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 1 281 525 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Analiza ofertelor. Rezultatul procedurii va fi anuntat ulterior.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări