1
Perioada de actualizare
de la 18.01.2022 16:16
până la 19.01.2022 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 19.01.2022 16:30
până la 25.01.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 50 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 ian 2022, 16:16 - 19 ian 2022, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 19 ian 2022, 16:30 - 25 ian 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare a cartușelor și reparația imprimantelor pentru anul 2022

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
18 ian 2022, 16:16
Data ultimilor modificări
18 ian 2022, 16:19
Achizitii.md ID
21050217
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
contract model.doc
Model de сontract
-
18.01.22 16:16
documente obligatorii.pdf documente obligatorii.pdf
Documentele la ofertă
-
18.01.22 16:16
caiet de sarcini 2022.docx
Specificaţie tehnică
-
18.01.22 16:16
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.