1
Perioada de actualizare
de la 18.01.2022 15:20
până la 04.02.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.02.2022 12:00
până la 18.02.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 333 200 MDL
Perioada clarificărilor: 18 ian 2022, 15:20 - 4 febr 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 febr 2022, 12:00 - 18 febr 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de suport şi întreținere tehnică a platformei
Guvernamentale de Plăți Electronice
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A. Puskin, 42B
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Ciburciu
Telefonul de contact
+37379020266
Datele achizitiei
Data publicării
18 ian 2022, 14:55
Data ultimilor modificări
18 ian 2022, 15:20
Valoarea estimată (fără TVA)
1 333 200 MDL
Achizitii.md ID
21050209
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A. Puskin, 42B
Durata contractului
1 mart 2022 15:09 - 27 febr 2023 15:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de suport şi întreținere tehnică a platformei Guvernamentale de Plăți Electronice CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
declarația.pdf declarația.pdf
Documentele la ofertă
Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani
18.01.22 15:20
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae
18.01.22 15:20
documentația standard dp.signed.pdf documentația standard dp.signed.pdf
Documentele la ofertă
documentația standard
18.01.22 15:20
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunț de parrticipare
18.01.22 15:20
Documentele lotului
duae.signed.pdf
duae
18.01.22 15:20
declarația.pdf
Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani
18.01.22 15:20
documentația standard dp.signed.pdf
documentația standard
18.01.22 15:20
caiet de sarcini_2022-2023.semnat.signed.pdf
caiet de sarcini
18.01.22 15:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ICS "QSystems" SRL

Preţul ofertei: 1 333 200 MDL
Statut: Învingător
Motivul: conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări