1
Perioada de actualizare
de la 18.01.2022 16:21
până la 23.01.2022 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 23.01.2022 08:30
până la 26.01.2022 08:30
3
Licitaţie
27.01.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 245 120 MDL
Perioada clarificărilor: 18 ian 2022, 16:21 - 23 ian 2022, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 23 ian 2022, 8:30 - 26 ian 2022, 8:30
Începutul licitației: 27 ian 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Закупка хлеба отрубного, белого.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5300, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, г.Вулкэнешть (АТО Гагаузия), ул.Ленина 75
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Гайдаржи Иван
Telefonul de contact
029320332
Datele achizitiei
Data publicării
18 ian 2022, 14:41
Data ultimilor modificări
19 ian 2022, 10:05
Valoarea estimată (fără TVA)
245 120 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 451,20 MDL
Achizitii.md ID
21050207
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5300, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, г.Вулкэнешть (АТО Гагаузия), ул.Ленина 75
Durata contractului
1 febr 2022 08:00 - 31 dec 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Хлеб белый обогащенный железом и фолиевой кислотой 0,55 кг нарезной, фасованный CPV: 15600000-4 - Produse de morărit, amidon şi produse amilacee
Cantitatea: 13677.955
Unități de măsură:
2)
Denumirea
Хлеб отрубной обогащенный железом и фолиевой кислотой 0,4 кг нарезной, фасованный CPV: 15600000-4 - Produse de morărit, amidon şi produse amilacee
Cantitatea: 4452.8
Unități de măsură:
Documentele procedurii de achiziție
Объявление на хлеб 2022 год Объявление на хлеб 2022 год
tenderNotice
Закупка хлеба отрубного, белого.
19.01.22 09:22
DUAE
Documentele la ofertă
-DUAE
19.01.22 10:05
Cтандартная документация.
Documentele la ofertă
-Cтандартная документация.
19.01.22 10:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AO IUGINTERTRANS

Preţul ofertei: 208 573,25 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Оферта соответствует документам и предложению закупающего органа
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări