Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
11.01.2022 14:06
până la 17.01.2022 10:00
până la 17.01.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
17.01.2022 10:00
până la 20.01.2022 10:00
până la 20.01.2022 10:00
3
Licitaţie
de la
21.01.2022 14:00
până la 21.01.2022 14:14
până la 21.01.2022 14:14
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
266 000 MDL
Perioada clarificărilor:
11 ian 2022, 14:06 - 17 ian 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 ian 2022, 10:00 - 20 ian 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Pahare de unică folosinţă
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 ian 2022, 14:06
Data ultimilor modificări
11 ian 2022, 16:51
Achizitii.md ID
21049842
MTender ID
CPV
39222100-5 - Articole de catering de unică folosinţă
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anexe la documentatia standard.signed.pdf
anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexe la Documentaţia standard.pdf
11.01.22 14:06
anunt de participare.signed.pdf
anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare
11.01.22 14:06
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Anexe la Documentaţia standard.word
11.01.22 14:06
Data:
11 ian 2022, 16:51
Subiectul întrebării:
Livrarea
Întrebare:
Buna ziua, toate 700 000 buc. se vor livra la o singura adresa? si cite comenzi se vor face? sau o sa fie o comanda cu toata cantitatea de 700 000 buc.?
Răspuns (13 ian 2022, 14:13):
Buna ziua. Livrarea bunurilor va fi efectuată de către Vânzător conform comenzii/lor autorităţii contractante pe parcursul anului 2022, cu transportul Vânzătorului pe adresa mun. Chişinău, str. Puşkin 42.
Data:
11 ian 2022, 16:55
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua ,in previnta cazierului juridic-va rugam sa studiati documentatia nou care include DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani care a fost introdusa in documente obligatorii APROBATprin Ordinul Ministrului Finanțelornr. 145 din 24 noiembrie 2020.De aceea insistam sa omititi ca document obligatoriu Cazierul Juridic .In caz contrar o sa contestam ducumentatia obligatorie.
Răspuns (13 ian 2022, 14:14):
Buna ziua. Conform prevederilor art. 19 alin. (1) și (3) lit. c) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice autoritatea contractantă are obligaţia de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achiziţii publice orice ofertant sau candidat despre care are cunoştinţă că, în ultimii 5 ani, a fost condamnat, prin hotărârea definitivă a unei instanţe judecătoreşti, pentru participare la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, pentru fraudă şi/sau pentru spălare de bani, pentru infracţiuni de terorism sau infracţiuni legate de activităţi teroriste, finanţarea terorismului, exploatarea prin muncă a copiilor şi alte forme de trafic de persoane sau a fost condamnat, în ultimii 3 ani, prin hotărârea definitivă a unei instanțe judecătorești, pentru o faptă care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greșeli în materie profesională. Astfel, aceasta informație urmează a fi verificată de către autoritatea contractantă prin prezentarea cazierului judiciar al persoanelor juridice. La fel atenţionăm că, cazierul judiciar şi Declaraţia privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi (…) sunt două documente distincte ce conţin informaţie diferită, ambele documente fiind obligatorii pentru prezentare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK