+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 10.01.2022 15:56
până la 28.01.2022 10:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 28.01.2022 10:00
până la 11.02.2022 10:00
3
Licitaţie
14.02.2022 13:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 7 499 999,20 MDL
Perioada clarificărilor: 10 ian 2022, 15:56 - 28 ian 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 ian 2022, 10:00 - 11 febr 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Abonează-te
LOT 1. Amenajarea și salubrizarea municipiului Hîncești.
LOT 2. Amenajarea parcului municipal Hîncești
LOT 3. Amenajarea cimitirului nou
LOT 4. Amenajarea cimitirului vechi
LOT 5. Servicii comunale de iluminat stradal
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
10 ian 2022, 15:56
Data ultimilor modificări
24 ian 2022, 17:46
Achizitii.md ID
21049799
CPV
90600000-3 - Servicii de curăţenie şi igienizare în mediu urban sau rural şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
10.01.22 15:56
anunț de participare (modificat 14.01.2021).semnat.pdf anunț de participare (modificat 14.01.2021).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-ANUNȚ DE PARTICIPARE
14.01.22 18:09
documentația standard (modificat 14.01.2021).semnat.pdf documentația standard (modificat 14.01.2021).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DOCUMENTAȚIA STANDARD
14.01.22 18:09
caiet de sarcini (completări).pdf caiet de sarcini (completări).pdf
Documentele la ofertă
-CAIET DE SARCINI (completări)
14.01.22 18:09
caiet de sarcini (modificat lot 1) (5 files merged).semnat.pdf caiet de sarcini (modificat lot 1) (5 files merged).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-caiete de sarcini
24.01.22 17:46
Data:
10 ian 2022, 16:02
Subiectul întrebării:
licitatie
Întrebare:
Va rugam sa eliminati licitatia electronica pentru lucrari .
Răspuns (11 ian 2022, 17:32):
procedura va fi redactată
Data:
10 ian 2022, 16:03
Subiectul întrebării:
lot
Întrebare:
Se va putea ca un opreator economic sa participe numai la unu sau doua loturi?
Răspuns (11 ian 2022, 17:32):
procedura va fi redactată
Data:
10 ian 2022, 16:06
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
va rugam sa publicati caietul de sarcini (listele cu cantitatile de lucrari)
Răspuns (11 ian 2022, 17:33):
caietele de sarcini sunt publicate
Data:
10 ian 2022, 17:01
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
caietul de sarcini (listele cu cantitatile de lucrari) pentru lotul 5 publicatile va rog
Răspuns (11 ian 2022, 17:33):
caietele de sarcini sunt publicate
LOT 5. Servicii comunale de iluminat stradal
Data:
11 ian 2022, 17:40
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Lotul 5: ce sa intelegem prin "Cheltuieli pentru energia electrica 1 sistem 1,000 buc???
Răspuns (13 ian 2022, 09:40):
Cheltuieli pentru energia electric - presupune că OE va achita energia electrică pentru iluminatul stradal (1sistem = rețea de iluminare din tot municipiul)
LOT 5. Servicii comunale de iluminat stradal
Data:
11 ian 2022, 17:41
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
OE care va cistiga licitatia va achita energia electrica sau va deservi iluminatul stradal?
Răspuns (13 ian 2022, 09:41):
Da, în caietul de sarcini sunt aceste 2 poziții
Data:
13 ian 2022, 13:23
Subiectul întrebării:
Răspuns (13 ian 2022, 09:40):
Întrebare:
(1sistem = rețea de iluminare din tot municipiul) ce putere are sistemul de iluminat? cite ore va functiona pe zi, in dependenta de anotimp, pe parcursul anului putrea nu va creste?
Răspuns (14 ian 2022, 15:32):
1.Cu privire la puterea sistemului de iluminat - acesta este in dependență de punctul de conectare și zonă, în acest sens vă invităm să faceți o vizită la obiecte împreună că persoana responsabilă pe acest domeniu din cadrul primăriei. 2. Iluminarea municipiului se face în medie 7-8 ore pezi, graficul variază in dependență de anotimp și în dependență de necesitatea autorității.
Data:
13 ian 2022, 13:31
Subiectul întrebării:
Răspuns (13 ian 2022, 09:41):
Întrebare:
Publicati un caiet de sarcini detaliat la lotul 1 pentru capitolul 2 si 3 (pe pozitii cum este la capitolul 1)
Răspuns (14 ian 2022, 13:52):
Caietul de sarcini va fi modificat: Lotul 1. Capitolul 2 Rețea 110 străzi - 81 km Torsade - 61 km Linii teren - 20 km Elemente/LED - 2000 buc Capitolul 3: Brad - 1 buc (inclusiv împodobirea lui) Amenajarea de sărbători pe străzile centrale ( ghirlande) 70 set/ 1,500
LOT 5. Servicii comunale de iluminat stradal
Data:
13 ian 2022, 13:34
Subiectul întrebării:
LOT 5
Întrebare:
OE care va furniza energia electrică pentru iluminatul stradal va avea nevoie de LICENTA DE ACTIVITATE de la Agenția Națională pentru Reglementare în Energetică?
Răspuns (14 ian 2022, 13:42):
Nu, deoarece energia electrică pentru iluminatul stradal este furnizată de către Î.C.S. ”PREMIER ENERGY”S.R.L., OE doar v-a refactura.
Subiectul întrebării
Întrebare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".