1
Perioada de actualizare
de la 10.01.2022 13:38
până la 19.01.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.01.2022 14:00
până la 26.01.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 280 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 ian 2022, 13:38 - 19 ian 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 ian 2022, 14:00 - 26 ian 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de întreţinere, reparare şi înlăturare a defecţiunilor a echipamentelor de scanare de model Nuctech
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrian Cabac
Telefonul de contact
+37322574254
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
10 ian 2022, 13:38
Valoarea estimată (fără TVA)
1 280 000 MDL
Achizitii.md ID
21049786
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, RM
Durata contractului
1 febr 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de întreţinere, reparare şi înlăturare a defecţiunilor a echipamentelor de scanare de model Nuctech CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Specificaţie tehnică
-
10.01.22 13:38
Documentatia standard
Specificaţie tehnică
-
10.01.22 13:38
anunț de participare
Specificaţie tehnică
-
10.01.22 13:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ACCES-CORPORATION

Preţul ofertei: 1 278 566,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta acceptata
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări