1
Perioada de actualizare
de la 10.01.2022 13:10
până la 20.01.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.01.2022 10:00
până la 11.02.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 12 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 ian 2022, 13:10 - 20 ian 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 ian 2022, 10:00 - 11 febr 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de întreţinere, reparare şi înlăturare a defecţiunilor pentru cinci sisteme de control a containerelor si camioanelor cu mărfuri prin scanare cu raze X Rapiscan Eagle M4507
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrian Cabac
Telefonul de contact
+37322574254
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
10 ian 2022, 13:10
Valoarea estimată (fără TVA)
12 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21049781
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, RM
Durata contractului
1 mart 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de întreţinere, reparare şi înlăturare a defecţiunilor pentru cinci sisteme de control a containerelor si camioanelor cu mărfuri prin scanare cu raze X Rapiscan Eagle M4507 CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard
Specificaţie tehnică
-
10.01.22 13:10
anunț de participare
Specificaţie tehnică
-
10.01.22 13:10
DUAE
Specificaţie tehnică
-
10.01.22 13:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Control & Service

Preţul ofertei: 12 000 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde necesităților Serviciului Vamal
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări