Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 895 459 MDL
Perioada clarificărilor: 8 ian 2022, 10:00 - 22 ian 2022, 13:23
Perioada de depunere a ofertelor: 22 ian 2022, 13:23 - 16 febr 2022, 8:23
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achizitionarea accesoriilor speciale de lucru
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2000, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Albișoara, 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lisa Ion
Telefonul de contact
+37322578702
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
20 ian 2022, 13:23
Valoarea estimată (fără TVA)
895 459 MDL
Achizitii.md ID
21049749
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2000, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, depozitul beneficiarului in raza mun. Chisinau
Durata contractului
21 febr 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achizitionarea accesoriilor speciale de lucru CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 36009.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
02 Documentație de atribuire haine 2022 final 2.signed
Documentele la ofertă
Documentatie de atribuire
8.01.22 10:00
02 Anunt de participare haine 2022.signed
Documentele la ofertă
Anunt de participare
8.01.22 10:00
02 Anunt de participare haine 2022
Documentele la ofertă
Anunt de participare
8.01.22 10:00
02 Documentație de atribuire haine 2022 final 2
Documentele la ofertă
Documentatie de atribuire
8.01.22 10:00
03 Documentație de atribuire Corectat haine 2022 final
Specificaţie tehnică
Documentatie de atribuire corectata
20.01.22 13:23
03 Documentație de atribuire Corectat haine 2022 final.signed
Specificaţie tehnică
Documentatie de atribuire corectata
20.01.22 13:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Miul-Impex SRL

Preţul ofertei: 523 912,67 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Evaluare oferte.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

HABSEV GRUP

Preţul ofertei: 811 101,02 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Evaluare oferte.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SC Bio-Market SRL

Preţul ofertei: 870 150 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Evaluare oferte.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări