1
Perioada de actualizare
de la 06.01.2022 21:42
până la 14.01.2022 17:16
2
Propunerea ofertelor
de la 14.01.2022 17:16
până la 16.01.2022 19:16
3
Licitaţie
de la 17.01.2022 13:00
până la 17.01.2022 13:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 297 254,17 MDL
Perioada clarificărilor: 6 ian 2022, 21:42 - 14 ian 2022, 17:16
Perioada de depunere a ofertelor: 14 ian 2022, 17:16 - 16 ian 2022, 19:16
Începutul licitației: 17 ian 2022, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Accesorii de birou
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Coteț
Telefonul de contact
+37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
11 ian 2022, 16:54
Valoarea estimată (fără TVA)
297 254,17 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 972 MDL
Achizitii.md ID
21049743
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chisinau, str,. Piata Garii 3
Durata contractului
24 ian 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Accesorii de birou CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Declaratie Operator Economic
Specificaţie tehnică
Declaratie Operator Economic
6.01.22 21:42
Rechizite de birou_Anunt
Specificaţie tehnică
Rechizite de birou_Anunt
6.01.22 21:42
Anexa nr.1
Specificaţie tehnică
Anexa nr.1
6.01.22 21:42
FORMULARUL F3.9
Specificaţie tehnică
FORMULARUL F3.9
6.01.22 21:42
Anexa nr.1 - varianta 2
Specificaţie tehnică
Modificat
11.01.22 16:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 243 995 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării de către Grupul de lucru pentru achiziții, a ofertelor parvenite la concursul privind achiziționarea rechizitelor de birou, conducându-se de prevederile Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351/2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigător al concursului privind achiziționarea rechizitelor de birou pentru Lotul 1 - Accesorii de birou, Lotul 2 - Articole din hârtie și Lotul 5 – Organizare, pe ofertantul SRL „Crafti Business”, care a prezentat cel mai scăzut preț și s-a conformat cerințelor de calificare. 2. A descalifica pe ofertantul SRL „Casa Moroșanu” la Lotul 3 - Calculator și accesorii, reieșind din faptul că nu s-a conformat cerințelor de participare și nu a depus Declarația cu privire la termenul de livrare, Declarația termenul de plată și Declarația privind experiența similară, precum și de a evalua următorul ofertant care a depus cel mai mic preț. 3. A desemna câștigător al concursului privind achiziționarea rechizitelor de birou pentru Lotul 4 - Mape, pe ofertantul SRL „Birovits”. 4. A anula Lotul 6 - Ceas de perete, din motiv că nu a fost depusă nici o ofertă. Vă mulțumim pentru participare!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Casa Morosan

Preţul ofertei: 244 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 282 473,42 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 352 621 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lotul 1 Accesorii de birou
Data:
10 ian 2022, 11:27
Subiectul întrebării:
Criterii de atribuire suplimentar - cel mai mare termen de plata propus
Întrebare:
Добрый день, в приглашении в требованиях - пункт - Conditii de achitare - Вы указываете срок оплаты - 30 дней - однако в дополнительных требованиях Вы указываете -cel mai mare termen de plata propus - какой срок оплаты мы должны указать в предложении ?
Răspuns (10 ian 2022, 13:34):
Buna ziua, Declarația privind termenul de plată propus trebuie să fie nu mai mic de 30 zile.
Lotul 1 Accesorii de birou
Data:
10 ian 2022, 11:30
Subiectul întrebării:
declaratie privind termenul de livrare
Întrebare:
Buna, in ce forma trebiue sa fie acesta de declaratie si ce inforamatie se contina ? daca este formular - incarcati va rog
Răspuns (10 ian 2022, 12:48):
Buna ziua, Declarația se completează în formă liberă. Aceasta trebuie să conțină termenul de livrare al bunurilor oferit de operatorul economic.
Lotul 1 Accesorii de birou
Data:
10 ian 2022, 11:30
Subiectul întrebării:
declaratie privind termenul de plata
Întrebare:
Buna, in ce forma trebiue sa fie acesta de declaratie si ce informatie se contina ? daca este formular - incarcati va rog
Răspuns (10 ian 2022, 15:51):
Bună ziual, Nu este un formular standard, declarația se depune în formă liberă. Aceasta trebuie să conțină numarul de zile în care autoritatea de contractantă trebuie să achite bunurile. termenul nu trebuie sa fie mai mic de 30 zile.
Lotul 1 Accesorii de birou
Data:
10 ian 2022, 11:33
Subiectul întrebării:
livrarea marfii
Întrebare:
Buna, livrarea va vi factura fiecare luna ?
Răspuns (10 ian 2022, 14:40):
Buna ziua, Vă rugam sa reformulati intrebarea.
Lotul 1 Accesorii de birou
Data:
10 ian 2022, 11:36
Subiectul întrebării:
Capsator 24/6 (20 foi)
Întrebare:
din plastic, din metal ?
Răspuns (12 ian 2022, 12:15):
Plastic
Lotul 1 Accesorii de birou
Data:
10 ian 2022, 11:36
Subiectul întrebării:
Elastice bani 50g
Întrebare:
Galbene - colorate ?
Răspuns (12 ian 2022, 12:11):
Nu conteaza culoarea.
Lotul 1 Accesorii de birou
Data:
10 ian 2022, 11:37
Subiectul întrebării:
Perforator (minim 20 foi)
Întrebare:
din plastic sau metal ?
Răspuns (11 ian 2022, 16:03):
plastic
Lotul 1 Accesorii de birou
Data:
10 ian 2022, 13:37
Subiectul întrebării:
pix albastru pe ulei
Întrebare:
укажите пожалуйста технические характеристики - толщину, форму, наличие - отсутствие резинового грипа
Răspuns (11 ian 2022, 16:24):
Bună ziua, Nu sunt caracteristici exacte pentru pix albastru pe ulei. Este important ca oferta DVS să corespundă documentației de atribuire, cantității și bugetului disponibil. Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: cel mai mic preț, cu corespunderea cerințelor față de ofertant și corespunderea tuturor cerințelor tehnice.
Lotul 1 Accesorii de birou
Data:
10 ian 2022, 14:19
Subiectul întrebării:
Creion simplu fără radiera
Întrebare:
B, HB, ?
Răspuns (11 ian 2022, 16:05):
HB
Lotul 1 Accesorii de birou
Data:
10 ian 2022, 17:49
Subiectul întrebării:
livrarea marfii
Întrebare:
Buna, care sunt conditii de livrare - lunar, o data in citeva luni - cantitatea marfii este mare si este nevoie informatia pentru calcularea pretului
Răspuns (11 ian 2022, 09:37):
Bună ziua, conform pct. din invitatia de participare "termenele și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: la solicitarea autorității contractante, la adresa mun. Chișinău, str. Piața Gării 3, în termen de 5 zile din data semnării comenzilor. Comenzile se vor face în baza necesităților.
Lotul 1 Accesorii de birou
Data:
11 ian 2022, 22:33
Subiectul întrebării:
Capsator 24/6 (20 foi)
Întrebare:
indicat parametri terhnice la capsator
Răspuns (12 ian 2022, 09:17):
Capsator 24/6 (20 foi) plastic
Lotul 1 Accesorii de birou
Data:
13 ian 2022, 15:09
Subiectul întrebării:
Clips (binder) 19mm/ Clips (binder) 32mm /Clips (binder) 51mm
Întrebare:
DVS avet nevoie cite 50 de buc sau cite 50 de pach (12buc in pachet) ?
Răspuns (13 ian 2022, 15:25):
cite 50 de buc total pe tip de binder
Lotul 1 Accesorii de birou
Data:
13 ian 2022, 15:16
Subiectul întrebării:
Cos de birou, plastic (14-16L)
Întrebare:
prentu oficiu cos de birou din plastic are 10 litre -dvs cereti 14 - verificati va rog parametre tehnice
Răspuns (13 ian 2022, 15:24):
Buna ziua, Bugetul a fost estimat in baza preturilor de piata.
Lotul 1 Accesorii de birou
Data:
13 ian 2022, 16:26
Subiectul întrebării:
Bloc din hârtie pentru notițe 90*90*90mm 1000foi
Întrebare:
dvs ati raspuns 5*25 =125 foi -aceasta se refera la alta pozitie
Răspuns (13 ian 2022, 16:36):
Nu conteaza culoarea
Lotul 1 Accesorii de birou
Data:
13 ian 2022, 16:27
Subiectul întrebării:
Capsator nr 24
Întrebare:
dvs ati raspuns ca avet nevoie de plastic - dar din metal se accepta ?
Răspuns (13 ian 2022, 16:37):
doar plastic, oferte alternative nu se accepta
Lotul 1 Accesorii de birou
Data:
13 ian 2022, 16:28
Subiectul întrebării:
perforator 20 foi
Întrebare:
dvs ati raspuns ca avet nevoie de plastic - dar din metal se accepta ?
Răspuns (13 ian 2022, 16:38):
doar plastic, oferte alternative nu se accepta
Lotul 1 Accesorii de birou
Data:
13 ian 2022, 16:59
Subiectul întrebării:
Hartie indigo A4 (100 foi)
Întrebare:
albastra sau neagra ?
Răspuns (13 ian 2022, 17:16):
nu conteaza
Lotul 1 Accesorii de birou
Data:
13 ian 2022, 17:46
Subiectul întrebării:
Cos de birou, plastic (14-16L)
Întrebare:
cos pentru oficiu are 10 litre - verificati va rog parametre tehnice
Răspuns (13 ian 2022, 18:16):
Buna ziua, Cosurile de gunoi sunt de diverse dimensiuni. Avem nevoie de un volum mai mare, asa cum este indicat in specificatia tehnică.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări