Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
291 666,67 MDL
Perioada clarificărilor:
6 ian 2022, 21:10 - 12 ian 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
12 ian 2022, 16:00 - 14 ian 2022, 18:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Etichete adezive
Informația despre anulare
Motivul anulării
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării de către Grupul de lucru pentru achiziții, a ofertelor parvenite la concursul privind achiziționarea produselor etichetelor adezive, conducându-se de prevederile Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351/2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A anula procedura de achiziție privind achiziționarea etichetelor adezive, cu reexaminarea cantităților necesare și a bugetului planificat, în scopul asigurării participării pe scară largă a operatorilor economici la procedura de achiziție, asigurării unui nivel corespunzător al concurenței și combaterii concurenței neloiale,pentru obținerea unui preț avantajos în procedura de achiziție.
2. A publica repetat procedura de achiziție a etichetelor adezive pentru necesitățile Î.S. „Poșta Moldovei” și invitarea operatorilor economici specializați în domeniu să participe la concurs.
Vă mulțumim pentru participare!
1. A anula procedura de achiziție privind achiziționarea etichetelor adezive, cu reexaminarea cantităților necesare și a bugetului planificat, în scopul asigurării participării pe scară largă a operatorilor economici la procedura de achiziție, asigurării unui nivel corespunzător al concurenței și combaterii concurenței neloiale,pentru obținerea unui preț avantajos în procedura de achiziție.
2. A publica repetat procedura de achiziție a etichetelor adezive pentru necesitățile Î.S. „Poșta Moldovei” și invitarea operatorilor economici specializați în domeniu să participe la concurs.
Vă mulțumim pentru participare!
Data anulării
27 ian 2022, 14:49
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
6 ian 2022, 21:04
Data ultimilor modificări
27 ian 2022, 14:50
Achizitii.md ID
21049740
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
10 ian 2022, 10:55
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini gresit
Întrebare:
buna ziua. verificati caietul de sarcini, e publicat gresit, de la alta procedura
Răspuns (10 ian 2022, 12:09):
Bună ziua,
Va multumim pentru atentie, a fost incarcat anuntul de participare si caietul de sarcini corect.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK