1
Perioada de actualizare
de la 10.01.2022 10:28
până la 23.01.2022 07:22
2
Propunerea ofertelor
de la 23.01.2022 07:22
până la 03.02.2022 15:22
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 800 MDL
Perioada clarificărilor: 10 ian 2022, 10:28 - 23 ian 2022, 7:22
Perioada de depunere a ofertelor: 23 ian 2022, 7:22 - 3 febr 2022, 15:22
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Fulgi de ovăs c/s,amb1 kg
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, ION CREANGĂ 59
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Barbaros Vitalie
Telefonul de contact
022741425
Datele achizitiei
Data publicării
6 ian 2022, 8:44
Data ultimilor modificări
21 ian 2022, 7:22
Valoarea estimată (fără TVA)
1 800 MDL
Achizitii.md ID
21049702
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, ION CREANGĂ 59
Durata contractului
1 febr 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fulgi de ovăs c/s,amb1 kg CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae produse alim 2022.semnat.pdf duae produse alim 2022.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
10.01.22 11:27
documentatia standart cantina 2022.semnat.pdf documentatia standart cantina 2022.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standart
10.01.22 11:27
anunt produse alimentare 2022.semnat.pdf anunt produse alimentare 2022.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunt
10.01.22 11:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Delmix Prim SRL

Preţul ofertei: 2 413,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: OFERTA CONFORMA
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări