+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 05.01.2022 17:46
până la 11.01.2022 12:22
2
Propunerea ofertelor
de la 11.01.2022 12:22
până la 15.01.2022 14:22
3
Licitaţie
de la 17.01.2022 14:00
până la 17.01.2022 14:18
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 83 236,66 MDL
Perioada clarificărilor: 5 ian 2022, 17:46 - 11 ian 2022, 12:22
Perioada de depunere a ofertelor: 11 ian 2022, 12:22 - 15 ian 2022, 14:22

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de verificare periodică și metrologică a dispozitivelor medicale
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 5/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cecoi Mariana
Telefonul de contact
0-22-53-16-33, 079436345
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
5 ian 2022, 17:46
Data ultimilor modificări
6 ian 2022, 10:06
Achizitii.md ID
21049700
CPV
50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
6 ian 2022, 10:06
Subiectul întrebării:
divizzre pe pozitii
Întrebare:
Buna ziua! Solicitam respectuos sa divizati lotul pe pozitii separate asa cum sunt aceste pozitii specificate in HG Nr. 966 din 14.11.2017 si in ORDINUL al Ministerului Sanatatii Nr. 30 din  12.01.2018. Va multumim anticipat!
Răspuns (6 ian 2022, 12:46):
buna ziua. va rog mult telefonati 0-794-36-345 si ajutati sa inteleg ce aveti in vedere
Data:
6 ian 2022, 14:40
Subiectul întrebării:
Divizarea pozițiilor pe loturi separate.
Întrebare:
Bună ziua, în conformitate cu HG Nr. 665 din 27.05.2016 „pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achiziţiile publice de valoare mică”, și anume: a) alin. (4) art. 1: La realizarea achiziţiilor publice de valoare mică, autoritatea contractantă asigură utilizarea eficientă a resurselor financiare, transparenţa, obiectivitatea şi imparţialitatea procesului de achiziţie şi încrederea publică faţă de acesta, și b) alin. (13) art. 3: La atribuirea contractului de achiziţie publică de valoare mică se asigură minimalizarea riscurilor pentru autoritatea contractantă, eficienţa achiziţiei, dar şi tratamentul egal, imparţial şi nediscriminatoriu în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici. Astfel, solicităm respectuos divizarea achiziției pe loturi separate pentru fiecare tip în parte a dispozitivului medical/ mijloc de măsurare supus verificării periodice. Vă mulțumim.
Răspuns (10 ian 2022, 12:22):
Evaluarea loturilor pe lista întreagă va minimaliza riscurile autorității contractante în imposibilitatea contractării tuturor serviciilor de metrologie. operatorul economic poate participa în asociere pentru a avea posibilitatea prestării puturor serviciilor solicitate.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".