Achiziţie publică
21049646
Obiectul achiziției Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii
1
Perioada de actualizare
de la 04.01.2022 17:47
până la 07.01.2022 09:00
până la 07.01.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.01.2022 09:00
până la 10.01.2022 09:00
până la 10.01.2022 09:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
180 000 MDL
Perioada clarificărilor:
4 ian 2022, 17:47 - 7 ian 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
7 ian 2022, 9:00 - 10 ian 2022, 9:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Deservirea tehnică se efectuează lunar la sediul Puskin 51, Gh..Casu 37: m.Chişinău,
1)Lucrări profilactice cu programe SOFT: Lucrările profilactice includ:Verificarea jurnalelor Domain controller şi staţiilor de lucru.Se efectuează reînnoirea driverelor echipamentelor (la necesitate) înstalarea actualizărilor critice pentru Domain controller şi staţiile de lucru.Reinnoirea bazelor softurilor AntivirusSofturile deservite:Linux, Windows, Microsoft Windows (toate versiunile oficiale) cu toate componentele (Outlook Express),Microsoft Office (toate versiunile oficiale),Web brousers,Soluţii Antivirus, Unix , Proxi server (squid), Mail server (sendmail, postfix), DNS-cepBep (bind),Web-cepBep (apache)
Veriftcarea lucrului sistemelor de actualizare automata pentru softurile ce pot fi actualizate in regim automat ristalare softurilor adăugătoare pe staţiile de lucru şi servere in dependenţă de necesităţile apărute
.2) Ajustarea și deservire Sistemului Informaţional Automatizat Asistența Medicală Spitalicească . Sisteme informațional de tip HIS Hospital Information System.E-Film Renghen Software, SIAMP.
3)Lucrări profilactice cu echipamente şi reţele.Ajustare echipament Mikrotik.Deservire Vpn-Tunel IPSEC
.4)Lucrări de conectare sau inlocuirea a echipamentelor periferice sau a celor defectate, procurate de beneficiar,veriftcarea canalelor fizice (sistemului de cabluri) de transmitere a datelor in reţeaua beneficiarului.
5)Chemări urgente: Sunt iniţiate de beneficiar. în cazul în care Beneficiarul solicită efectuarea deservirii tehnică a tehnicii de calcul, se face printr- un apel telefonic, iar Prestatorul se obligă să iniţieze deservirea în cel mult 2 ore de la primirea solicitării, indifferent de locul apariţiei defecţiunii.
Se efectuează in cazul apariţiei problemelor cu sistemele operaţionale ale staţiilor de lucru şi cuprind remedierea lor şi/sau reinstalarea sistemelor de operare.Schimbarea setărilor sistemelor operaţionale şi softurilor instalate pe staţiile de lucru şi servere.
7)Reparatia imprimantelor(Canon 6000,Xerox 3117,Canon6030,Canon 6230d,Canon MF3010, Canon 231,Canon MF237,Epson M100,Oki B4600,Canon2900,Konica Bizhub 162,HP m12,HP m15,HP m130, Lexmark Ms415dn) : Schimbarea cerneală sau toner în cartuș(conform tip de cartus) . Schimbarea toate pieselor din cartuș la necisitate. Reparatia imprimantei.
8) Efectuarea profilaxiei a tehnicii de calcul.Testarea componentelor şi intocmirea raportului tehnic.Curăţirea de praf şi schimbul termopastei.Schimbul, instalarea şi reglarea componentelor
9)
Întocmirea jurnalului de evident a lucrărilor effectuate, precum si sigilarea blocurilor de sistem.
10)Cunoştinţe avansate şi înţelegere a Tehnologii Informationale şi de probleme de dezvoltare a e- Guvernării;
11)Experienţa similara minim 5(cinci) ani.
Nota
Serviciile mentionate se efectuiaza la necesitate in cazul aparitiei defectului pe parcursul a. 2022
1)Lucrări profilactice cu programe SOFT: Lucrările profilactice includ:Verificarea jurnalelor Domain controller şi staţiilor de lucru.Se efectuează reînnoirea driverelor echipamentelor (la necesitate) înstalarea actualizărilor critice pentru Domain controller şi staţiile de lucru.Reinnoirea bazelor softurilor AntivirusSofturile deservite:Linux, Windows, Microsoft Windows (toate versiunile oficiale) cu toate componentele (Outlook Express),Microsoft Office (toate versiunile oficiale),Web brousers,Soluţii Antivirus, Unix , Proxi server (squid), Mail server (sendmail, postfix), DNS-cepBep (bind),Web-cepBep (apache)
Veriftcarea lucrului sistemelor de actualizare automata pentru softurile ce pot fi actualizate in regim automat ristalare softurilor adăugătoare pe staţiile de lucru şi servere in dependenţă de necesităţile apărute
.2) Ajustarea și deservire Sistemului Informaţional Automatizat Asistența Medicală Spitalicească . Sisteme informațional de tip HIS Hospital Information System.E-Film Renghen Software, SIAMP.
3)Lucrări profilactice cu echipamente şi reţele.Ajustare echipament Mikrotik.Deservire Vpn-Tunel IPSEC
.4)Lucrări de conectare sau inlocuirea a echipamentelor periferice sau a celor defectate, procurate de beneficiar,veriftcarea canalelor fizice (sistemului de cabluri) de transmitere a datelor in reţeaua beneficiarului.
5)Chemări urgente: Sunt iniţiate de beneficiar. în cazul în care Beneficiarul solicită efectuarea deservirii tehnică a tehnicii de calcul, se face printr- un apel telefonic, iar Prestatorul se obligă să iniţieze deservirea în cel mult 2 ore de la primirea solicitării, indifferent de locul apariţiei defecţiunii.
Se efectuează in cazul apariţiei problemelor cu sistemele operaţionale ale staţiilor de lucru şi cuprind remedierea lor şi/sau reinstalarea sistemelor de operare.Schimbarea setărilor sistemelor operaţionale şi softurilor instalate pe staţiile de lucru şi servere.
7)Reparatia imprimantelor(Canon 6000,Xerox 3117,Canon6030,Canon 6230d,Canon MF3010, Canon 231,Canon MF237,Epson M100,Oki B4600,Canon2900,Konica Bizhub 162,HP m12,HP m15,HP m130, Lexmark Ms415dn) : Schimbarea cerneală sau toner în cartuș(conform tip de cartus) . Schimbarea toate pieselor din cartuș la necisitate. Reparatia imprimantei.
8) Efectuarea profilaxiei a tehnicii de calcul.Testarea componentelor şi intocmirea raportului tehnic.Curăţirea de praf şi schimbul termopastei.Schimbul, instalarea şi reglarea componentelor
9)
Întocmirea jurnalului de evident a lucrărilor effectuate, precum si sigilarea blocurilor de sistem.
10)Cunoştinţe avansate şi înţelegere a Tehnologii Informationale şi de probleme de dezvoltare a e- Guvernării;
11)Experienţa similara minim 5(cinci) ani.
Nota
Serviciile mentionate se efectuiaza la necesitate in cazul aparitiei defectului pe parcursul a. 2022
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Str.Puskin-51
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
4 ian 2022, 17:47
Valoarea estimată (fără TVA)
180 000 MDL
Achizitii.md ID
21049646
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Pușkin 51
Durata contractului
1 febr 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
7)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
8)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
9)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
10)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
11)
Denumirea
Setări /reglărea rețelelor (configurari de modemuri routere WIFI )
CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
12)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
13)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
14)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
15)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
16)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
17)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
18)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
19)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
20)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
21)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
22)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
23)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
24)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
25)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
26)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
27)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
28)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
29)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
30)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
31)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
32)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
33)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
34)
Denumirea
Inlocuire Val din Cauciuc pentru imprimanteiCanonHP/Samsung/Xerox
CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
35)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
36)
Denumirea
Inlocuire Val de Teflon pentru imprimantei Canon HP/Samsung/Xerox
CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
37)
Denumirea
Reparatie Bloc de alimentare pentru imprimantei Canon HP/Samsung/Xerox
CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
38)
Denumirea
Inlocuire rulmentelor de tractiune pentru imprimantei Canon HP/Samsung/Xerox
CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
39)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
40)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
41)
Denumirea
Piese de schimb .Piesele de schimb vor fi achiziţionate оn cazul defectării echipamentelor, оn dependenţă de necesităţile reale, оn valoare de 60000 lei(Fara TVA), la contractul incheiat cu ofertantul cвştigător.
CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Milimetru patrat
42)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
43)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
44)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
45)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
46)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
47)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
SRL „Extra Sistem”
Preţul ofertei:
62 805 MDL
Statut:
Învingător
Corespunde cerintelor
17.01.22 17:31
Motivul: Corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
informatia_despre_participant.semnat.pdf
informatia_despre_participant.semnat.pdf
ID: 09b6d6d6-d86f-4eee-9504-552336c9192f
Documente de calificare
Data încărcării:
8.01.22 14:16
Data deschiderii:
10.01.22 11:44
certificat_de_inregistrare.semnat (1).pdf
certificat_de_inregistrare.semnat (1).pdf
ID: 0e6006dd-8238-4bce-9214-a6f15dbcae57
Documente de calificare
Data încărcării:
8.01.22 14:17
Data deschiderii:
10.01.22 11:44
cont_bancar_extra__.semnat (1).pdf
cont_bancar_extra__.semnat (1).pdf
ID: 1312a70c-25b4-44ce-b6b8-e6ca2db4b9cc
Documente de calificare
Data încărcării:
8.01.22 14:17
Data deschiderii:
10.01.22 11:44
Documente de calificare
Data încărcării:
8.01.22 14:17
Data deschiderii:
10.01.22 11:44
Propunere financiară
Data încărcării:
8.01.22 14:16
Data deschiderii:
10.01.22 11:44
Documente de calificare
Data încărcării:
8.01.22 14:18
Data deschiderii:
10.01.22 11:44
Documente de calificare
Data încărcării:
8.01.22 14:18
Data deschiderii:
10.01.22 11:44
Documente de calificare
Data încărcării:
8.01.22 14:18
Data deschiderii:
10.01.22 11:44
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK