1
Perioada de actualizare
de la 23.12.2021 16:44
până la 04.01.2022 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 04.01.2022 10:30
până la 13.01.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 300 MDL
Perioada clarificărilor: 23 dec 2021, 16:44 - 4 ian 2022, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 4 ian 2022, 10:30 - 13 ian 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Aviz despre bolnavul cu diagnosticul stabilit caz nou/recidivă de tuberculoză activă și de reîncepere a tratamentului și rezultatele acestuia cu anexa Fișa m-sănătate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 5/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cecoi Mariana
Telefonul de contact
0-22-53-16-33, 079436345
Datele achizitiei
Data publicării
23 dec 2021, 16:42
Data ultimilor modificări
24 dec 2021, 9:48
Valoarea estimată (fără TVA)
300 MDL
Achizitii.md ID
21049248
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 5/2
Durata contractului
17 ian 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Aviz despre bolnavul cu diagnosticul stabilit caz nou/recidivă de tuberculoză activă și de reîncepere a tratamentului și rezultatele acestuia cu anexa Fișa m-sănătate CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice şi servicii conexe
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Global Service Telemarketing

Preţul ofertei: 250 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor solicitate în documentația de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ARTISORO

Preţul ofertei: 320 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Adriga-Vis SRL

Preţul ofertei: 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări