1
Perioada de actualizare
de la 22.12.2021 17:02
până la 30.12.2021 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 30.12.2021 15:30
până la 07.01.2022 15:30
3
Licitaţie
10.01.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 93 500 MDL
Perioada clarificărilor: 22 dec 2021, 17:02 - 30 dec 2021, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 30 dec 2021, 15:30 - 7 ian 2022, 15:30
Începutul licitației: 10 ian 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea produselor de panificaţie pentru anul 2022 pentru Centrele din subdiviziunea Direcției generale pentru protecția drepturilor copilului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vlahuta, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marina Gordilă
Telefonul de contact
079928201
Datele achizitiei
Data publicării
22 dec 2021, 16:28
Data ultimilor modificări
22 dec 2021, 17:02
Valoarea estimată (fără TVA)
93 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
374 MDL
Achizitii.md ID
21049192
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vlahuta, 3
Durata contractului
14 ian 2022 16:41 - 29 dec 2022 16:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea produselor de panificaţie pentru anul 2022 CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 19442.0
Unități de măsură: Ambalaj
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ÎCP Panifcoop a URECOOP DIN sTRASENI

Preţul ofertei: 115 022,23 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț și unicul participant.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări