1
Perioada de actualizare
de la 22.12.2021 13:47
până la 03.01.2022 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.01.2022 13:00
până la 11.01.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 50 083,33 MDL
Perioada clarificărilor: 22 dec 2021, 13:47 - 3 ian 2022, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 ian 2022, 13:00 - 11 ian 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de asigurare a accesului la suportul anual pentru soluția YSoft SafeQ
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
22 dec 2021, 13:11
Data ultimilor modificări
23 dec 2021, 11:29
Valoarea estimată (fără TVA)
50 083,33 MDL
Achizitii.md ID
21049159
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 febr 2022 13:15 - 30 ian 2023 13:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru soluția YSoft SafeQ pentru 14 aparate multifuncționale Xerox CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
1. anunt de participare.doc
tenderNotice
-
22.12.21 13:47
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
22.12.21 13:47
6. documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
23.12.21 09:54
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
23.12.21 11:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 50 083,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare, selecție și tehnice minime obligatorii solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări