1
Perioada de actualizare
de la 16.12.2021 13:46
până la 26.12.2021 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.12.2021 14:00
până la 21.01.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 700 MDL
Perioada clarificărilor: 16 dec 2021, 13:46 - 26 dec 2021, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 dec 2021, 14:00 - 21 ian 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

ambalaj standard – fl. 1000 ml. Soluție inertă față de metale. Să nu conțină componenți ce cauzează coroziunea metalului., Cerinţe generale, CE Marca
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
oxana.palancica Palancica
Telefonul de contact
079623739
Datele achizitiei
Data publicării
16 dec 2021, 13:05
Data ultimilor modificări
16 dec 2021, 13:46
Valoarea estimată (fără TVA)
7 700 MDL
Achizitii.md ID
21048788
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Durata contractului
1 febr 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Soluţie concentrată de Hipoclorid 0,5%, 1L CPV: 33696000-5 - Reactivi şi produse de contrast
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
16.12.21 13:46
ds_bunuri_servicii.docx
Documentele la ofertă
-documentatia standart
16.12.21 13:46
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
16.12.21 13:46
rechizite bancare_garantie.doc
Documentele la ofertă
-rechizite bancare_garantie
16.12.21 13:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 5 100 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerințelor înaintate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări