1
Perioada de actualizare
de la 15.12.2021 15:59
până la 20.12.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.12.2021 09:00
până la 29.12.2021 09:00
3
Licitaţie
30.12.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 425 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 dec 2021, 15:59 - 20 dec 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 dec 2021, 9:00 - 29 dec 2021, 9:00
Începutul licitației: 30 dec 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform cerințelor tehnice indicate în Anexa la Anunțul de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Galina Uzun
Telefonul de contact
022-50-48-37
Datele achizitiei
Data publicării
15 dec 2021, 15:44
Data ultimilor modificări
16 dec 2021, 10:17
Valoarea estimată (fără TVA)
425 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 250 MDL
Achizitii.md ID
21048739
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
17 ian 2022 15:57 - 30 dec 2022 15:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire și mentenanță a Complexului tehnico-aplicativ de înregistrare video și audio în procesul susținerii examenelor de calificare practice de obținere a permisului de conducere pentru anul 2022 (repetat) CPV: 50324100-3 - Servicii de întreţinere a sistemelor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexe la Documentatia standard.pdf
15.12.21 15:59
declaratie.doc
Documentele la ofertă
Declaratie privind confirmarea identitatii beneficiarilor efectivi.word
15.12.21 15:59
anexa la anuntul de participare.docx
Documentele la ofertă
Anexa la Anunt de participare.word
15.12.21 15:59
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE.pdf
15.12.21 15:59
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE.word
15.12.21 15:59
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
15.12.21 15:59
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Anexe la Documentatia standard.word
15.12.21 15:59
anexa la anuntul de participare.signed.pdf anexa la anuntul de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexa la Anunt de participare.pdf
15.12.21 15:59
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
Declaratie privind confirmarea identitatii beneficiarilor efectivi.pdf
15.12.21 15:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ARSCOM

Preţul ofertei: 425 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Motivele sunt expuse in scrisoarea de instiintare atasata.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări