1
Perioada de actualizare
de la 14.12.2021 19:03
până la 12.01.2022 13:26
2
Propunerea ofertelor
de la 12.01.2022 13:26
până la 18.01.2022 13:26
3
Licitaţie
19.01.2022 10:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 172 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 dec 2021, 19:03 - 12 ian 2022, 13:26
Perioada de depunere a ofertelor: 12 ian 2022, 13:26 - 18 ian 2022, 13:26
Începutul licitației: 19 ian 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Sorocean
Telefonul de contact
022241240
Datele achizitiei
Data publicării
14 dec 2021, 17:54
Data ultimilor modificări
10 ian 2022, 13:26
Valoarea estimată (fără TVA)
172 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 720 MDL
Achizitii.md ID
21048682
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Durata contractului
3 ian 2022 18:00 - 30 mai 2022 18:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Calculator portabil (P7), convertibil in regim de tableta pentru prezentari CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Calculator All-in-One (P7) pentru design web CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Calculator All-in-One (P7) pentru lucru cu documente si pagine web CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Criterii de eligibilitate
-
14.12.21 19:03
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (7).docx
Documentele la ofertă
-
10.01.22 13:26
caiet de sarcini_it connect_v2_modificat.docx
Specificaţie tehnică
-
10.01.22 13:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 223 390 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot 1
Data:
11 ian 2022, 09:20
Subiectul întrebării:
Documente de calificare
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă, În conformitate cu Legea privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015 și anume, art.65 alin.(4), prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz, a garanției pentru ofertă. Rugam respectuos, ca: punctul Service Centru Autorizat, inclusiv prezentarea certificatelor a min. 2 ingineri autorizaţi în anunțul de particpare la capitol "Documente obligătorii" să fie menționate ca "Documentele prezentate la solicitare", ceea ce pastreaza transparenta ofertei nu și a calificarea profesionă a companiilor si a angajatilor.
Răspuns (11 ian 2022, 09:53):
Stimate operator economic, documentele prevăzute la p. 15 din anunțul de participare „Autorizație de la producător MAF (Manufacturer Authorization Form)„ și „Service Centru Autorizat, inclusiv a specialiștilor” sunt obligatorii pentru loturile 1-4 la depunerea ofertei, aceasta fiind cerința autorității contractante.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări